Gå til innhold

Hva skjer ? Gravid eller??

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger svar

Dagen etter samleie, 2 dager etter eggløsning, begynte jeg å føle som at jeg skulle få mensen. Har nå følt det i 8 dager.

På apoteket kjøpte jeg en test som skulle vise om jeg er gravid med 90 % sikkerhet selv at det er 6 dager igjen til neste mens.

Den viste "ikke gravid".

Kan det stemme?

Hva er det da jeg føler?

Trenger et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28660-hva-skjer-gravid-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Du kan ikke regne med at testen skulle vise korrekt svar så kort tid etter mulig befruktning. Du bør nok ikke stole på den før du har kommet til tidspunkt for forventet mens, ca 14 dager etter eggløsning. Det er ikke så lett å si hva det var du kjente. Noen har en klar fornemmelse av å være befruktet, men det er gjerne på intuisjonsnivå. Det er aldri beskrevet vitenskapelig hva som kan kjennes så tidlig etter en evt. befruktning. Noen kjenner veldig klart at de har eggløsning, men det kjennes ikke i så mange dager. Det kan selvfølgelig være andre uregelmessigheter som er årsak til det du kjente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28660-hva-skjer-gravid-eller/#findComment-115803
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...