Gå til innhold

Ansiktskrem- tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var hos hudpleier sa hun at jeg hadde blandingshud- tørr overhud og fet underhud? Kjøpte en clarins dagkrem som hun anbefalte. Den holdt huden i sjakk men ble liksom ikke noe bedre.

Tror huden er litt sensitiv, får lett litt utslett og rødaktige "prikker". Kan ikke ha en fet krem. Får utslett av "dagligvarekremer". Siste jeg prøvde var nivea.

Noen som har tips? Fikk tips om estee lauder men ikke hvilken type. Andre?

Gjest aldri noe annet for meg
Skrevet

Jeg har slitt med huden min. Den er fuktfattig. Blir blank på nesen så det er nok en blandingshud jeg har. Jeg sverger til kanebo. De er ikke dyrerer i bruk enn de andre kremene der som du nevner. De er drøye, og det er 100 ml og 150 ml i flaskene. Todelt serie med et lotion som tas på først. Og emulsion etterpå.

Anbefales. Men få noen prøver så du finner til din hudtype.

Tro meg. Etter et år med kanebo er det billigere enn om du bruker andre krukker (50 ml)

Skrevet

Jeg har slitt med huden min. Den er fuktfattig. Blir blank på nesen så det er nok en blandingshud jeg har. Jeg sverger til kanebo. De er ikke dyrerer i bruk enn de andre kremene der som du nevner. De er drøye, og det er 100 ml og 150 ml i flaskene. Todelt serie med et lotion som tas på først. Og emulsion etterpå.

Anbefales. Men få noen prøver så du finner til din hudtype.

Tro meg. Etter et år med kanebo er det billigere enn om du bruker andre krukker (50 ml)

Moren min bruker Kanebo, og har jo egentlig veldg fin hud. Jeg har liksom aldri kommet på de som et alternativ til mg selv . Takk for tips :o)

Hvilken type bruker du? Finnes det mange forskjellige? Får lete litt på nett nå jeg da :o)

Skrevet

Moren min bruker Kanebo, og har jo egentlig veldg fin hud. Jeg har liksom aldri kommet på de som et alternativ til mg selv . Takk for tips :o)

Hvilken type bruker du? Finnes det mange forskjellige? Får lete litt på nett nå jeg da :o)

Kanebo er helt nydelig. For blandingshud bør du bruke Kanebo Sensai Silk, Emulsion (moist). Den er dyr, men den varer lenge. Har du råd kan du kjøpe rensevann, og en ekstra krukke krem til å ta på etter lotion, men kjøp nå først den jeg skrev, da er du sikret. :-)

Skrevet

Kanebo er helt nydelig. For blandingshud bør du bruke Kanebo Sensai Silk, Emulsion (moist). Den er dyr, men den varer lenge. Har du råd kan du kjøpe rensevann, og en ekstra krukke krem til å ta på etter lotion, men kjøp nå først den jeg skrev, da er du sikret. :-)

Emulsion? Er det ikke lotion jeg trenger hovedsakelig først? Hva er forskjell på light, moist og super moist?

Skrevet

Emulsion? Er det ikke lotion jeg trenger hovedsakelig først? Hva er forskjell på light, moist og super moist?

Emulsion er det samme som kremen i praksis.Den er veldig lett og gjør produktet veldig drøyt. Har du fuktfattig hud trenger du super moist. Den bruker jeg. Ville nok ikke prøvd den aller letteste versjonen. Men jeg ville spurt om de kunne lage til prøver på de to som ligger nærmest din hud. Så kan du bruke en ukes tid først den ene så den andre.

Det er de to produktene sammen som gjør susen spør du meg. Du tar først på lotion, deretter emulsion. Det er stor forskjell på å bruke lotionvannet først eller kutte det ut. Du har kremen i mange måneder.

Skrevet

min hud er helt vanlig, så vet ikke helt hvordan denne er i ditt tilfelle. men ka jo prøve. heter olay. (husker ikke hele navnet)kan få kjøpt den på cubus,lindex osv. rundt 100 kr. er for sensetiv hud uten noe parfyme. trekker fort inn i huden. den synes jeg er veldig god.

Skrevet

Emulsion er det samme som kremen i praksis.Den er veldig lett og gjør produktet veldig drøyt. Har du fuktfattig hud trenger du super moist. Den bruker jeg. Ville nok ikke prøvd den aller letteste versjonen. Men jeg ville spurt om de kunne lage til prøver på de to som ligger nærmest din hud. Så kan du bruke en ukes tid først den ene så den andre.

Det er de to produktene sammen som gjør susen spør du meg. Du tar først på lotion, deretter emulsion. Det er stor forskjell på å bruke lotionvannet først eller kutte det ut. Du har kremen i mange måneder.

Spurte i parfymeri. De hadde ikke prøver ,men hun anbefalte light til meg.

Skrevet

Spurte i parfymeri. De hadde ikke prøver ,men hun anbefalte light til meg.

Jeg synes light gir altfor lite fuktighet. Og ville nok gått for den i midten.

Skrevet

Jeg synes light gir altfor lite fuktighet. Og ville nok gått for den i midten.

Den i midten er like god for sensitiv hud som light? Tror jeg kjøper den i midten da :o)

Skrevet

Jeg har blandingshud.som er sensitiv.Bruker clinique superdefense.Den er allergi testet og uten parfyme.

Skrevet

Den i midten er like god for sensitiv hud som light? Tror jeg kjøper den i midten da :o)

Ja den er like god for sensitiv hud. Jeg tror bare det at light gir lite fuktighet for de fleste. Og det er dumt å kjøpe en for lett krem til så mange penger. Den er uansett veldig lett og ikke fet i det hele tatt.

Skrevet

Ja den er like god for sensitiv hud. Jeg tror bare det at light gir lite fuktighet for de fleste. Og det er dumt å kjøpe en for lett krem til så mange penger. Den er uansett veldig lett og ikke fet i det hele tatt.

Tenkte jeg skulle bestille på strawberrynet, men nå hadde de plutselig ikke emulsjonen på siden. Typisk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...