Gå til innhold

Kringkastingsavgiften

Gjest ytterst takknemlig!

Anbefalte innlegg

Gjest ytterst takknemlig!
Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Raskt helst, siden jeg for en gangs skyld har sett meg ned med de bedrøvelige finansene mine.

Hva er krigkastingsavift i nå, hvor mange ganger i året sendes den ut. Hva blir det årlig til sammen?

Det kan godt bære sånn cirka. Bare ikke mange hundrelapper i forskjell.

Skrevet

I år var siste år den forfalt 31. august og 31. februar. Fra og med neste år forfaller den 31. desember og 31. juni. Avgiften som forfalt 31. september var på 706 kr. Denne var imidlertid lavere enn vanlig, siden terminen er endret. Den pleier å være på 1059 kr.

Skrevet

I år var siste år den forfalt 31. august og 31. februar. Fra og med neste år forfaller den 31. desember og 31. juni. Avgiften som forfalt 31. september var på 706 kr. Denne var imidlertid lavere enn vanlig, siden terminen er endret. Den pleier å være på 1059 kr.

Består kalenderen din av 372 dager i året? ;-)

Ellers hadde du en grundig og fin forklaring.

Skrevet

Består kalenderen din av 372 dager i året? ;-)

Ellers hadde du en grundig og fin forklaring.

Nei, det gjør nok ikke det. Men hukommelsen min mht hva jeg betalte i kringkastingsavgift for over ett halvt år siden er litt begrenset ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...