Gå til innhold

Lærer som kommer forsent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gjøre når en får høre fra barnet sitt at en lærer ofte kommer forsent til timen? Vi er ganske nye på skolen så har ikke lyst til å få stempel som den som "lager bråk" heller.... Dette er første året på ungdomsskolen og elevene får anmerkninger om de kommer forsent til timen...

Skrevet

Jeg hadde en lærer på ungdomsskolen som stadig vekk kom for sent, og da snakker jeg om bortimot en gang i uka! At han ikke kom seg ut av sengen fordi han knullet samboeren var noe alle visste... ;o) Vi gjorde ingenting, men det er klart at rektor burde fått beskjed her og strammet opp læreren.

Skrevet

Jeg hadde en lærer på ungdomsskolen som stadig vekk kom for sent, og da snakker jeg om bortimot en gang i uka! At han ikke kom seg ut av sengen fordi han knullet samboeren var noe alle visste... ;o) Vi gjorde ingenting, men det er klart at rektor burde fått beskjed her og strammet opp læreren.

Ja det er kanskje den samme aktiviteten som gjør at han kommer forsent...han er småbarnsfar og nylig blitt bestefar ;-)

Skrevet

Hva er å komme for sent? Er det 2 minutter, eller er det 20 minutter?

Skrevet

åå det der hadde vi masse problemer med på u.skolen.. elevene fikk anmerkning bare de kom litt for sent. mens lærerene kunne komme å gå som de ville.. kan jo nevne den gangen en lærer tok tok klasser fordi det var sykefravær. den ene klassen hadde heldagsprøve og min klasse hadde vanlig dag. han stakkk innom i to min.. og vi fikk ingen forklaring. dette var også de læreren som var værst på sånn..

hvis problemet vedvarer på skolen der H*n går ville jeg fått med meg de andre i klassen å gått å klaget til rektor/kontor folka.. hvis det er snakk om ti min og mer... allle klasser skal ha en representant som de velger ut. de kan be denne personen gå videre med saken..

Skrevet

Hvor mye for sent er det snakk om da? Det bør i så fall nevnes for hans nærmeste overordnede. Undervisningsinspektør eller rektor?

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Hei!

Jeg synes absolutt dette er noe du tar opp med læreren først. Blir bare dumt å gå videre i systemet før du har snakket med vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...