Gå til innhold

Siste nytt om kjøleskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere kanskje husker hadde jeg et kjøleskap fylt med uhumskheter som definitivt ikke var til å spøke med. Vel, spesialteamet fra Langøya var og henta svineriet igår, og for min del trudde jeg jeg var ferdig med faenskapet. Jodda. Siste nytt på NRK Vestfold idag var at det er innført unntakstilstand i hele Re og Holmestrand kommune fordi det står et kjøleskap og rister og, jeg siterer: "... lager ville hælvete ved avfallsdeponi 5 på Langøya." Det var visstnok idet de bar kjøleskapet ut av det pansrede spesialtransportkjøretøyet at det skulle ha begynt å riste og ryke grønt, samtidig som det innenifra begynte å servere hittil ukjente gloser på kaukasisk! Og det er visst status enda. Kjøleskapet står der og rister og ryker grønt, og banner og sverter så det lyser. På kaukasisk. Ingen tør røre det, og det siste jeg hørte var at Knut Jørgen Røed Ødegaard var tilkalt, for om mulig fastslå at det her kanskje dreier seg om en utenomjordisk innblanding.

Gudbedre....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1190712893' post='3682125]

Det første innlegget var artig.

Tatt pillen din i dag? :)

Ja. Kan du skjønne det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...