musikeren Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Som dere kanskje husker hadde jeg et kjøleskap fylt med uhumskheter som definitivt ikke var til å spøke med. Vel, spesialteamet fra Langøya var og henta svineriet igår, og for min del trudde jeg jeg var ferdig med faenskapet. Jodda. Siste nytt på NRK Vestfold idag var at det er innført unntakstilstand i hele Re og Holmestrand kommune fordi det står et kjøleskap og rister og, jeg siterer: "... lager ville hælvete ved avfallsdeponi 5 på Langøya." Det var visstnok idet de bar kjøleskapet ut av det pansrede spesialtransportkjøretøyet at det skulle ha begynt å riste og ryke grønt, samtidig som det innenifra begynte å servere hittil ukjente gloser på kaukasisk! Og det er visst status enda. Kjøleskapet står der og rister og ryker grønt, og banner og sverter så det lyser. På kaukasisk. Ingen tør røre det, og det siste jeg hørte var at Knut Jørgen Røed Ødegaard var tilkalt, for om mulig fastslå at det her kanskje dreier seg om en utenomjordisk innblanding. Gudbedre.... 0 Siter
Butler Holm Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Og ellers så går det bra? Og kona tøve ikke? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Det første innlegget var artig. Tatt pillen din i dag? 0 Siter
musikeren Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1190712893' post='3682125] Det første innlegget var artig. Tatt pillen din i dag? Ja. Kan du skjønne det;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.