Gå til innhold

Jeg har erkjent en viktig ting i dag:

Anbefalte innlegg

Gjest hverdagsmenneske
Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å ha en stabil vekt.

Sånn.

I den erkjennelsen ligger det en forsoning av at samme hvor mye jeg prøver vil jeg alltid gå opp og ned de samme 5 kiloene.

Og en annen erkjennelse:

Jeg er ikke og kommer aldri til å bli perfekt!

Puh.

Deilig å få det ut, nå kan jeg smile! :)

Skrevet

Høres ut som en viktig erkjennelse. Ved å ikke fokusere på vekten så kanskje går du ned av deg selv.... eller ikke:-) Jeg har også lyst til å gå ned noen kilo. Men jeg gidder ikke fokusere på det. Jeg vil jo aldri bli fornøyd da:-) Jeg fokuserer heller på sunn mat og mosjon og det å føle meg bra:-)

Skrevet

Jo, jeg er det!

hvem da? jeg har ikke sett noen enda... har en venninnde som er veeeldig pen, men hun har sitt hun også... hva er perfekt for deg da?

Skrevet

hvem da? jeg har ikke sett noen enda... har en venninnde som er veeeldig pen, men hun har sitt hun også... hva er perfekt for deg da?

Er vi ikke alle perfekte på vårt vis da?

Skrevet

Er vi ikke alle perfekte på vårt vis da?

det er en måte å se det på.. alle har vel noe unikt ved seg :)

Skrevet

Godt erkjent! Jeg håper å kunne erkjenne det samme en dag. Især det at jeg ikke er perfekt, og at ingen andre er det heller. :-)

Skrevet

Vi er alle skapt perfekt i Guds bilde:) Men selv foler vi at vi kanskje aldri blir bra nok...Men for hvem,egentlig?

Mat er jo godt,innen rimelighetens grenser. Og vekten...kunne gjerne gaatt ned noen kg selv, er ikke kraftig,men trivdes bedre som litt tynnere enn naa....Pupper hadde jeg ikke fra naturensside,saa det ordna jeg noe med...Skulle trent ogsaa, faatt bort cellulitter,men........:):):) Og saa er jeg laaaang,men ser naa at det egentlig er veldig pent:) Bare faa rettet seg litt opp i ryggen!!

Men er det slik at vi mennesker fokuserer heller paa det ytre enn det indre? Sier vi hoyt til andre at: Jeg skal bli snillere, prove aa forstaa folk bedre, gi ros, mm.? Er det like viktig for oss som utseende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...