Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Du har helt rett sædmengen kan variere enormt, fra mann til mann og fra gang til gang. Variasjonen er såpass betydelig som fra 0,2 til 6,6 ml pr. dose. Gjennomsnittet er på 3,5 ml, som tilsvarer en teskje. Det er to hovedfaktorer som spiller inn på hvor mye sæd det er i en dose - det er hvor lenge det er siden du hadde forrige utløsning og det kan være genetisk betinget.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28662-s%C3%A6dmengde/#findComment-115857
Del på andre sider

Gjest frode

Du har helt rett sædmengen kan variere enormt, fra mann til mann og fra gang til gang. Variasjonen er såpass betydelig som fra 0,2 til 6,6 ml pr. dose. Gjennomsnittet er på 3,5 ml, som tilsvarer en teskje. Det er to hovedfaktorer som spiller inn på hvor mye sæd det er i en dose - det er hvor lenge det er siden du hadde forrige utløsning og det kan være genetisk betinget.

Hvis 3,5 er en teskje, og jeg Jeg er ganske sikker på at jeg kommer mer enn to teskjeer er det da unormalt?Selv om det er en annengangs utløsning rett etter den første så får jeg i allefall mer enn en teskje. Hvorfor er det så stor forskjell på hvor langt menn spruter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28662-s%C3%A6dmengde/#findComment-116067
Del på andre sider

Annonse

Gjest gigant

Kommer ann på hvor mye du bryr deg.

Hvis du har utløsning 2-3 ganger i uka, vil kroppen produsere sæd i forhold til det.

Personlig erfaring:

Jeg har en rimelig stor sæd mengde. Grunnen til dette antar jer er følgende:

1. Sørg for å ha utløsning hver dag. Dette vil sørge for at kroppen holder produksjonen på topp.

2. Det største seksuelle organ er hjernen. Viktig med 'riktig' mentalitet.

3. Det hjelper ikke med mye sæd, hvis du ikke klarer å sprute ut alt...

3a. Årsaken til at du spruter, er at prostata fylles med sæd når du blir kåt. Når det går for deg, klemmer prostata sammen slik at sæden spruter ut. Det som er viktig her, er at du lar prostata bli fylt opp skikkelig. Dvs. prøv å holde orgasmen tilbake 2-3 timer.

Ekspemepel:

Hvis jeg ikke har hatt utløsning på ca. 5 dager, og har sex med dama, hender det at jeg kjenner ett enormt trykk. Ofte så spruer jeg ett par ganger uten at det faktisk går for meg. Nærmest bare for å lette på trykket. Hvis jeg klarer å holde tilbake orgasmen i 2-3 timer, spruter jeg maksimalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28662-s%C3%A6dmengde/#findComment-116198
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...