Gå til innhold

spørsmål om søking av ny jobb

Anbefalte innlegg

Gjest skal,skal ikke spørre
Skrevet

jeg har en jobb i dag som jeg trives i.min sjef skal nå slutte og jeg har ett håp om og få hennes jobb.den gangen jobben ble utlyst sto det mellom henne og meg.

noen sier til meg att jeg må være frempå og gå til øverste sjef og si jeg er innteresert i jobben hennes,men jeg selv er redd for og virke masete.

hva mener dere der ute?

han som er øverste sjef og jeg har en god tone ellers og sitter gjerne og tar en prat før vi begynner om morgenen

Skrevet

Selvsagt skal du si i fra at du er interessert i jobben. Hvordan kan ellers sjefen vite dette?

Dette skal du si veldig seriøst, og ikke i en fleipete tone en dag dere "bare sitter og snakker".

En sjef ønsker en som seriøst ønsker jobben. Du må vise at du er den personen. Og dette er selvsagt ikke mas, men kan oppfattes som en lettelse dersom sjefen da kan slippe å søke etter andre for å ta stillingen.

Skrevet

Hvis det er offisielt at hun skal slutte i jobben sin så skal du selvsagt si det til sjefen over henne. Du er garantert en kvinne og ikke en mann. En mann hadde gjort dette, dere kvinner er mer tilbakeholdne.

Du kan jo sende han en mail også, hvis du synes det er bedre.

Skrevet

Hennes ord vil helt sikkert veie tungt i valg av ny ansatt hvis man har vært fornøyd med henne. Nettverk er viktig. Snakk med henne du! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...