Gå til innhold

Hyttetur på fjellet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så hoppende glad :-)

Vi har vært urtreige med å finne ut hva vi skal gjøre i første del av høstferien. Mannen min skal reise med jobben tirsdag og onsdag, så torsdagen skal vi til Vestlandet.

Men i dag fikk jeg ordnet leie av en knallfin hytte på fjellet!!!!! Vi reiser opp når ungene slutter på skolen 12.30 på fredag (2 timers kjøring) og tilbake mandag kveld.

Gleder meg vilt!!!!!! Så deilig :-) Har prøvd å få med oss en annen familie og (for hytta er stor) - men det gikk ikke. Men vi skal kooooooooose oss!!!!

Skrevet

ååååå herlighet det hørtes digg ut!!!!! jeg og vil!!!!! kos dere massssse når den tid kommer!

Skrevet

ååååå herlighet det hørtes digg ut!!!!! jeg og vil!!!!! kos dere massssse når den tid kommer!

Vi fant masse flotte hytter på finn.no, og sendte kanskje 20 mail i forgårs. Fikk 3 positive svar :-)

Må betale 2200 kr for hytta fra fredag til mandag, altså 3 netter.

Skrevet

Godt å komme seg bort litt. Jeg bestilte 2 døgn på hotell i fjellet. Gleder meg også kjempemye. Skal ta med sykler + badetøy. Håper på OK vær og noen aktive dager:-)

God tur.

Skrevet

Kos dere! :) Vi skal til fjells vi også. Tar med ei venninne og verdens snilleste hund på hytta. Det blir fint. :)

Skrevet

Noen dager på hotell til fjells gleder jeg meg til. Forhåpentligvis bra vær med fine fjellturer, bading i basseng, boblebad, god mat og drikke og kanskje en spabehandling....

Skrevet

Så kjekt. Vi var på fjellet nå sist helg. Kjempedeilig. Gikk noen turer og nøyt høstværet. Ungene koste seg og hadde ikke lyst hjem på søndagskveld. Satser på hyttetur i høstferien også, første del på kjæresten si hytte så på mine foreldres hytte sammen med søsken og tantebarn. Skal bli godt ja!

Skrevet

God tur!

Vi pleier å være hjemme i høstferien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...