Gjest prust Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Er så hoppende glad :-) Vi har vært urtreige med å finne ut hva vi skal gjøre i første del av høstferien. Mannen min skal reise med jobben tirsdag og onsdag, så torsdagen skal vi til Vestlandet. Men i dag fikk jeg ordnet leie av en knallfin hytte på fjellet!!!!! Vi reiser opp når ungene slutter på skolen 12.30 på fredag (2 timers kjøring) og tilbake mandag kveld. Gleder meg vilt!!!!!! Så deilig :-) Har prøvd å få med oss en annen familie og (for hytta er stor) - men det gikk ikke. Men vi skal kooooooooose oss!!!! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 ååååå herlighet det hørtes digg ut!!!!! jeg og vil!!!!! kos dere massssse når den tid kommer! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 ååååå herlighet det hørtes digg ut!!!!! jeg og vil!!!!! kos dere massssse når den tid kommer! Vi fant masse flotte hytter på finn.no, og sendte kanskje 20 mail i forgårs. Fikk 3 positive svar :-) Må betale 2200 kr for hytta fra fredag til mandag, altså 3 netter. 0 Siter
Speak Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Godt å komme seg bort litt. Jeg bestilte 2 døgn på hotell i fjellet. Gleder meg også kjempemye. Skal ta med sykler + badetøy. Håper på OK vær og noen aktive dager:-) God tur. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Kos dere! Vi skal til fjells vi også. Tar med ei venninne og verdens snilleste hund på hytta. Det blir fint. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Noen dager på hotell til fjells gleder jeg meg til. Forhåpentligvis bra vær med fine fjellturer, bading i basseng, boblebad, god mat og drikke og kanskje en spabehandling.... 0 Siter
Tralla Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Så kjekt. Vi var på fjellet nå sist helg. Kjempedeilig. Gikk noen turer og nøyt høstværet. Ungene koste seg og hadde ikke lyst hjem på søndagskveld. Satser på hyttetur i høstferien også, første del på kjæresten si hytte så på mine foreldres hytte sammen med søsken og tantebarn. Skal bli godt ja! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 God tur! Vi pleier å være hjemme i høstferien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.