Gjest Vekten87 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 fy søren er så lei av å være gravid nå, er i uke 37+3... sover dårlig om natten så da bruker jeg formiddagen til det i stede. har vondt i hode omtrendt konstant og er skam feit! kan noen få ukene til å gå fort!! hvordan var deres siste uker? noen tips til å få tiden til å gå? dagene blir forferdelig lange i og med at jeg bare sitter hjemme, og sambo er på jobb til 16. orker heller ikke gå ut å være sosial, og hvis jeg finner på å være med noen. blir så utrolig sliten, omtrent før jeg er kommet meg ut.... *sukk* hvordan har dere andre gravide det? vil ha masse svar så jeg har noe å gjøre på hihi 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg gikk masse turer de siste ukene, særlig da jeg ventet førstemann. Gikk og gikk og gikk, ble i knallform kondismessig og styrkemessig, i og med at jeg hadde 23 ektra kilo å bære på! Gå på kino, på konsert, på steder du ikke kan ha med vogn, gå i svømmehall /svømming er veldig bra når du er gravid), les, hør lydbok, gjør ferdig album eller rydd i en bod.....' Gå på besøk til andre, plei deg selv :-) 0 Siter
Linnea78 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Kom deg ut! Eller begynn med julevasken :-) Jeg tok husvasken rundt datoen for termin da jeg ventet førstemann. Men nå skal det sies at jeg var i flott form, litt vanskeligre hvis en har høyt blodtrykk e.l. Men hvis du ikke orker å være aktiv så prøv å rusle en liten tur. Eller besøk ei venninne e.l. Lykke til videre, og det går fort nå til du ikke venter lenger. 0 Siter
dolores83 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Nå er det ikke lenge igjen;) Nyt stillheten mens du kan, stå leeenge i dusjen, spis mat uten å bli avbrutt av en utålmodig liten knert osv osv:P Jeg brukte den siste tiden før fødselen til å gå turer, besøke folk, rydde og gjøre klart i leiligheten, se uendelig mange serier på dvd, henge på internett, og altfor mye nettshopping... Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.