Gå til innhold

middag

Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag skal vi ha taco til middag, mmmmm.... :) har ikke hatt det på kjempe lenge..

hva er det på bordet hos dere i dag da??

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• hare1365380455

10

• Sofline

6

• Babette

3

Skrevet

La oss si det slik at taco er ikke noe vi bruker til middag, det er mer lørdagskos her i heimen. Så her blir det fisk som vanlig. I dag er det kokt lettsaltet torsk og hvit saus. Og det er godt. Som tilbehør er det kokte gulrøtter.

God middag.

Skrevet

La oss si det slik at taco er ikke noe vi bruker til middag, det er mer lørdagskos her i heimen. Så her blir det fisk som vanlig. I dag er det kokt lettsaltet torsk og hvit saus. Og det er godt. Som tilbehør er det kokte gulrøtter.

God middag.

nam det er kjempe godt.. men fisk er desverre ikke akseptert her i huset.(

Skrevet

God middag.

Hadde tenkt til å si det samme, men turte ikke da jeg var redd for å virke gammel ;-)

Skrevet

Her er det fiskeboller i hvit, hjemmelaget saus, med kokte poteter og gullrøtter til, og en dasj karry oppå middagstallerkenen :-)

Skrevet

Her er det fiskeboller i hvit, hjemmelaget saus, med kokte poteter og gullrøtter til, og en dasj karry oppå middagstallerkenen :-)

nææ gi dere, det er yndlingsretten min!! men den er bare å finne hos foreldrene mine, siden gubben er så kresen.. men det er sinnsykt godt. kan jeg komme? :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus, med kokte poteter og kokte gulrøtter til. I tillegg har vi brokkoli og blomkålgrateng. Vi pleier å ha fisk av et eller annet slag på tirsdager.

Skrevet

Det blir spennende å se hva mannen min har funnet på når jeg kommer hjem!

(Kjempespennende - fiskepinner eller fiskekaker? Kanskje kjøttkaker i brun saus eller pasta med skinke- og fløtesaus? ;) --> Typiske midtukemiddager i vår familie)

Skrevet

Jeg er bare meg til middag og satser på en ferdigpizza. Gidder ikke lage noe mer avansert i dag. ;)

Skrevet

Idag er det Viltgryte med rørte tyttebær, broccoli og hermetisk pære med en klatt ripsgele i midten. Små partypoteter til og en god rødvin, invitert barndomsvenninna på middag og da må vi kose oss. Bordet er pyntet med høstfarger bl.a vært ute og funnet blader fra trærne i høstfargene. Til dessert blir det is og kaffe, deretter frukt, snacks og kanskje et glass med noe godt i...

Skrevet

Idag er det Viltgryte med rørte tyttebær, broccoli og hermetisk pære med en klatt ripsgele i midten. Små partypoteter til og en god rødvin, invitert barndomsvenninna på middag og da må vi kose oss. Bordet er pyntet med høstfarger bl.a vært ute og funnet blader fra trærne i høstfargene. Til dessert blir det is og kaffe, deretter frukt, snacks og kanskje et glass med noe godt i...

Det høres godt ut. Nå fikk jeg lyst på viltgryte. :-)

Skrevet

Ikke godt å si. Jeg tenker over det og håper på å få noen gode tips i denne tråden. Det blir nok bare noe rørt sammen fra kjøleskapet. Jeg har brukt opp septemberbudsjettet mitt.

Skrevet

Får i kål. Rester fra i går. Mmmmmm.....

Ååå, det er godt det. Danskene vet ikke hva de går glipp av. Her i landet får man bare kjøpt lammelår og til nød en rådyr lammekotelett. Ikke akkurat fårikålpotensiale.

Skrevet

God middag.

Dere spiser eventuelt taco i tillegg til vanlig middag på lørdag med andre ord?

Skrevet

ååå så koslig:)

Skrevet

Skal straks i gang med å steke pannekaker. I beste dol-ånd er det lite sukker i røra og litt av melet er bytte tut med sammalt hvete fin. ;o)

Skrevet

Skal straks i gang med å steke pannekaker. I beste dol-ånd er det lite sukker i røra og litt av melet er bytte tut med sammalt hvete fin. ;o)

Pannekaker ja, det er nok også noe for meg i dag. Hva serverer du til/på?

Jeg bruker denne tråden til middagstips i dag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...