Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 24 og jeg har et problem jeg ikke helt forstår meg på. Jeg har akkuart begynt på minipiller, noe som jo er bra, men blødningene stopper ikke. Hvor lenge kan det holde på? Burde jeg slutte? Har hatt blødninger og brun utflod nå i snart 3 uker. Puppene mine er blitt større og veldig ømme. Føler meg litt deppa i sinnet. Også lurer jeg på en annen ting, jeg var hos gynekolog for toppen en mnd siden. Da tok hu endel prøver, blandt annet klamydia test, celleprøve..m.m. Har det problemet med at jeg plutselig kjenner meg "rar" nedentil. Har lest mye og forstår ikke hva det kan være. Det lukter av meg noenganger, jeg blir sår nedentil, det klør og det føles som om huden blir seig, sår, rød og ekkel. Som om huden ikke tåler stort før den dras i stykker eller forsvinner. Er ganske vondt og plagsomt. Utfloden har vært "nuppette"..som om det enten er for mye utflod, eller ingenting annet enn små klumper. Jeg har fast type, og det er smerter ved sex iblandt, serlig når huden er sår, men også litt øm i "eggstokken.?"Og etter sex når jeg klør og har sår hud, merker typen min at hans hud også blir rar og vond.Det bekymrer meg litt.Er det mulig at jeg kunne smitta han med noe jeg ikke vet hva er..? Det rare er at når jeg var hos gynekologen så sjekka ho allt, men da sa ho at det så helt fint ut. Så hva skal jeg gjøre? Mulig jeg har sopp? Føles liksom ikke slik heller..FORTVILT!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286642-ubehagelig-svie-kl%C3%B8e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Det lukter av meg noenganger, jeg blir sår nedentil, det klør og det føles som om huden blir seig, sår, rød og ekkel. Som om huden ikke tåler stort før den dras i stykker eller forsvinner. Er ganske vondt og plagsomt. Utfloden har vært "nuppette"..som om det enten er for mye utflod, eller ingenting annet enn små klumper.''

Kløe og "nuppete" utflod høres ut som sopp. Kjøp Canesten på apoteket og se om det blir bedre av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...