Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke folk???

Anbefalte innlegg

Gjest Liten fremdrift
Skrevet

Hvorfor svarer ikke de som er innpå her på det man faktisk spør om. Det er så mange som går rundt grøten og svarer på helt andre ting. Dersom folk ikke kan svare på det som det blir spurt om, så bør de la være å svare i det helt tatt. Frustrerende for de som virkelig ønsker å få svar på problemer.

Skrevet

Tenker du på innlegget ditt vedr. asperger?

Synes svarene du fikk var fine, selv om de ikke ga deg svar på akkurat det du ønsket. De som skrev inn engasjerte seg tydeligvis i problemstillingen og forsøkte å gi verdifulle innspill. Svarene kom tross alt ikke fra fagpersoner.

Skrevet

Nei, vet du hva...

Tror du noen her, bortsett fra fagpersonell, får betalt for å svare på innleggene? Nei, selvfølgelig ikke. Så ut av velvilje, engasjement, medmenneskelighet og interesse så tar andre seg tid til å lese ditt innlegg og komme med noen tanker. Om du blir fornærmet fordi de har kommentarer som er utenom det nøyaktige spørsmålet, så burde du holde deg unna et internettforum.

Hvorfor i all verden tar du med opplysninger om sønnen din om du absolutt ikke ville ha kommentarer på det? Da kunne du bare spurt spesifikt om livet til de med asperger.

Jeg foreslår du takker for interessen, så venter og ser om noen har mer spesifikke opplysninger om asperger. Forøvrig er Bokstavbarn et fint forum for sånt.

Skrevet

Nei, vet du hva...

Tror du noen her, bortsett fra fagpersonell, får betalt for å svare på innleggene? Nei, selvfølgelig ikke. Så ut av velvilje, engasjement, medmenneskelighet og interesse så tar andre seg tid til å lese ditt innlegg og komme med noen tanker. Om du blir fornærmet fordi de har kommentarer som er utenom det nøyaktige spørsmålet, så burde du holde deg unna et internettforum.

Hvorfor i all verden tar du med opplysninger om sønnen din om du absolutt ikke ville ha kommentarer på det? Da kunne du bare spurt spesifikt om livet til de med asperger.

Jeg foreslår du takker for interessen, så venter og ser om noen har mer spesifikke opplysninger om asperger. Forøvrig er Bokstavbarn et fint forum for sånt.

Godt svart!

Skrevet

Hei :-)

Det du spør om har jeg også irritert meg grønn over noen ganger. Men noen har vel behov for å være morsom da :-D Er ikke så ille de morsomme kommentarene heller...

Skrevet

Hei :-)

Det du spør om har jeg også irritert meg grønn over noen ganger. Men noen har vel behov for å være morsom da :-D Er ikke så ille de morsomme kommentarene heller...

Har du betalt for fagsvar da? Vi andre er bare vanlige folk som prøver å hjelpe så godt vi kan. Jeg har faktisk opplevd å få kjeft her inne fordi jeg svarte på et medisinsk spørsmål enda jeg visste at jeg hadde rett.

Skrevet

Har du betalt for fagsvar da? Vi andre er bare vanlige folk som prøver å hjelpe så godt vi kan. Jeg har faktisk opplevd å få kjeft her inne fordi jeg svarte på et medisinsk spørsmål enda jeg visste at jeg hadde rett.

hehehehehehe :-D

mange forskjellige personligheter her ja

Skrevet

hehehehehehe :-D

mange forskjellige personligheter her ja

Derfor er det ikke alltid lett når ukjente nick spør spørsmål. Dessuten kan vi ikke lenger se hvem som har betalt fagperson. Derfor tror vi som oftest at fagperson ikke er spurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...