Gjest jodjod Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! og takk for svar, ja det er det vi ofte får høre at vi ikke ser ut som vi har plager, men etter mange år med smerter blir vi også superflinke til ikke å vise det, og prøve skjule så godt vi kan bare vi går i butikken og handler..og så er det det at hvis vi går hjemme har all verdens tid og "handlefrihet "tror de, så det blir så lett å Utnytte det. Vi vil jo prøve å hjelpe så godt vi kan, men tror det er en gjenganger for oss at vi tar på oss mer enn vi makter fordi vi vil så gjerne strekke til. Det er så utrolig viktig å finne ut hva som er viktig for DEG, hva DU kan mestre og takle og på hva som gjør hverdagen fin. Jeg prøver alt jeg kan nå med 3 barn og mann å få til et liv på landet med husdyr og litt hage, og kunne skape en ro og et så godt liv som mulig fremover.(bygger nytt hus på småbruk nå) og tror det lar seg gjøre etterhvert. Først må jeg prøve tilbake i jobb, men nå skal jeg sette krav om å endre på stillingsprosent og oppgaver hvis jeg ikke klarer så mye som før. Nå er det nok!! Så til alle sammen håper jeg høsten blir så bra som den kan..Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286657-fibromyalgi-sykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.