Gå til innhold

Problem med sædsprut?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 år.. og hvergang jeg onanere så kom da ikke så særlig "sprut", det rant bare ut istendenfor. Er det noen galt? Jeg trenge hjelp! Kan det være jeg onanere for ofta og hvor ofta kan man onanerest? Er den "sprut" viktig for graviditet? Kan det blir problem for å "lage" barn senere? Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286665-problem-med-s%C3%A6dsprut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye du spruter og hvor kraftig, har jo selvsagt med hvor ofte du onanerer.

Jeg kjenner en som påsto at han hadde vært hos legen i sin grønne ungdom fordi det kom så lite da det gikk for han. Men legen fant ikke noe galt så han spurte til slutt hvor ofta han onanerte og da sa han 7 ganger pr. dag. For å si det sånn, da er det ikke rart det kommer lite.

Med andre ord har du lite å bekymre deg om og du spruter mer enn nok for å gjøre ei jente gravid, så det trenger du heller ikke å bekymre deg om.

Så du trenger ikke å gjøre annet enn å fortsette å onanere:-)

Gro Isachsen, Sexolog

Om du onanerer svært ofte kan det resultere i at det bare kommer små mengder sædvæske hver gang. Onani er ikke skadelig uansett hvor ofte det foregår. Du mister heller ikke evnen til å få barn. Når du en gang skal ha sex også for å lage barn, kan det likevel være bedre sjanser for befruktning av egget, om du har latt det gå noen dager siden siste utløsning siden sædvæsken da vanligvis har flere aktive sædceller. Hvor langt sæden skyter er ikke avgørende, så lenge spruten kommer i skjeden. Å ha sex for å lage barn er vel uaktuelt nå. Så fortsett å kose med deg selv!

Hvor mye du spruter og hvor kraftig, har jo selvsagt med hvor ofte du onanerer.

Jeg kjenner en som påsto at han hadde vært hos legen i sin grønne ungdom fordi det kom så lite da det gikk for han. Men legen fant ikke noe galt så han spurte til slutt hvor ofta han onanerte og da sa han 7 ganger pr. dag. For å si det sånn, da er det ikke rart det kommer lite.

Med andre ord har du lite å bekymre deg om og du spruter mer enn nok for å gjøre ei jente gravid, så det trenger du heller ikke å bekymre deg om.

Så du trenger ikke å gjøre annet enn å fortsette å onanere:-)

''Så du trenger ikke å gjøre annet enn å fortsette å onanere:-)''

Kanskje litt annet også? Spise frokost? Dusje?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...