Hope Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 I dag fant jeg en flue,med vingene spredd, i en freia melkesjokolade. Fysjom! Noen som vet om det følger noe erstatning ( iform av sjokolade kanskje) fra freia dersom jeg sender den inn og skriver hvor den er kjøpt og når? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 *Legger vekk den halvspiste sjokoladen* 0 Siter
double Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Husk å be om en sjokkolade som er produsert i en annen etasje enn melkesjokkoladen da 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 er nok det, står sikkert etnr på papiret. så får du adresse så du kan returnere den til.. noe så ekkelt! esj 0 Siter
sweetness Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Tror du kommer til å få en fiiin erstatning ja.. de er vel liveredd for at du skal gå ut i media med dette. hehe... men, uansett, så har de en policy på å sende sjokolade i store doser når de mottar klage på sine varer=) Men så ekkelt da... men skulle på en måte ønske d skjedde meg..så kunne jeg kanskje få litt avsmak på sjokolade for en stund? ..sukk... -sjokoman- 0 Siter
frosken Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Du bør sende en takk til Freia for at de muligens har kurert deg for din lyst til å spise sjokolade! 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Du sender den selvsagt til produsenten, om ikke annet for å gjøre dem oppmerksomme på det. Sannsynligvis får du masse sjokolade i erstatning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.