Gå til innhold

Fant flue i melkesjokoladen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fant jeg en flue,med vingene spredd, i en freia melkesjokolade. Fysjom!

Noen som vet om det følger noe erstatning ( iform av sjokolade kanskje) fra freia dersom jeg sender den inn og skriver hvor den er kjøpt og når?

Skrevet

Husk å be om en sjokkolade som er produsert i en annen etasje enn melkesjokkoladen da :)

Skrevet

er nok det, står sikkert etnr på papiret. så får du adresse så du kan returnere den til.. noe så ekkelt! esj

Skrevet

Tror du kommer til å få en fiiin erstatning ja.. de er vel liveredd for at du skal gå ut i media med dette. hehe... men, uansett, så har de en policy på å sende sjokolade i store doser når de mottar klage på sine varer=)

Men så ekkelt da... men skulle på en måte ønske d skjedde meg..så kunne jeg kanskje få litt avsmak på sjokolade for en stund? ..sukk... ;)

-sjokoman-

Skrevet

Du bør sende en takk til Freia for at de muligens har kurert deg for din lyst til å spise sjokolade!

Skrevet

Du sender den selvsagt til produsenten, om ikke annet for å gjøre dem oppmerksomme på det. Sannsynligvis får du masse sjokolade i erstatning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...