Gå til innhold

Professoren min flørter med meg

Anbefalte innlegg

Gjest student i godt voksen alder
Skrevet

Jeg studerer i voksen alder og stortives med det. I det siste har en av professorene mine begynt å flørte åpenlyst med meg, og de andre er begynt å legge merke til det. Egentlig gjør det meg litt smigret, men likevel er jeg noen ganger litt rød i kjakene etter forelesninger.

Siste gang bemerket han at jeg hadde blitt slankere, i går at jeg hadde annen hårfarge og at det kledde meg. Alle hørte det ikke, men mange nok. I tillegg henvender han seg ofte til meg, og kommer og hjelper meg ekstra.

Etter det jeg best vet er mannen lykkelig gift, og dette er ikke alvorlig ment. Likevel hadde jeg vansker med å holde masken da vi gikk ut av siste forelesning og jentene klappet meg på skuderen, smilte litt og spurte hvordan jeg følte det.

Herlighet, dette gir litt farge i hverdagen:)

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Jeg ville blitt ganske skeptisk til den professoren. Synes det er lite profesjonelt av han for å si det sånn.

Skrevet

Er det ikke slike ting som gir livet litt ekstra krydder da?

Det at han flørter temmelig åpenlyst med deg, er jo ikke det samme som at han ikke er lykkelig gift. Nyt oppmerksomheten og nyt at du er i stand til å bli litt varm og rød i voksen alder!

Gjest feil nick
Skrevet

Jeg ville blitt ganske skeptisk til den professoren. Synes det er lite profesjonelt av han for å si det sånn.

Da har du feil nick :o)

Han har da ikke gått over noen strek her, og damen nyter det jo.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Da har du feil nick :o)

Han har da ikke gått over noen strek her, og damen nyter det jo.

Synes likevel at en lærer skal holde seg for god til å flørte med studenter. Det er kanskje ikke å gå over grenser, men det sier jo litt om han.

Og jo, nicket mitt er helt korrekt :-)

Gjest student i godt voksen alder
Skrevet