Gå til innhold

Bytte håndkle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg byttar vel etter 3-4 gongers bruk vil eg tru... Det som heng ved vasken skiftar eg oftare. I alle fall om eg har besøk.

Skrevet

Jeg bruker håndkleet 2-3 ganger før jeg vasker det. Det gjør vi alle i vår familie :)

Skrevet

Vi bytter handkle etter kvar dusj/bad. Synst det er enklare å vaske enn å ha kontroll på alle brukte handkle.

Handkleet ved vasken skifter eg kvar dag - bruker det til å tørke over speil og vask.

Men hvis dere er flere personer og har store badehåndkler må jo dette bli en maskin hver eneste dag...?

Gjest forhåndsvisning
Skrevet

Jeg bytter ca. en gang i uka. Pleier å vaske klær i helgene, og da vasker jeg alle hånkler også, små som store. Å bytte etter hver gang høres slitsomt ut for meg, først må du henge det opp for å tørke, så putte det ned i skittentøykurven? Og alltid huske å hente et nytt før du dusjer? Men jeg vet at noen er hysteriske (syns jeg) på slikt. Hvis håndklet virker skitten eller ekkelt tar jeg selvsagt et nytt, men vanligvis går det en tre, fire, fem ganger mellom (jeg dusjer ikke hver dag heller!). Men vi er nøye på hvilket som er mitt og ditt, ellers får jeg masse små sorte hår på meg fra mannen sitt.... Kluter tar vi nye hver gang.

Gjest kvinne 46
Skrevet

Men hvis dere er flere personer og har store badehåndkler må jo dette bli en maskin hver eneste dag...?

Ja, det går nok to maskiner med handklær pr. maskin med anna tøy. Men eg vasker sokker og truser også ilag med handklærne.

Eg greier ikkje å ha liggande eindagsbrukte klær heller. Ser eg klær i eit rom, så hiv eg det på vask.

Skrevet

bytter hver dag selvfølgelig. Synes det er ekkelt å bruke det flere ganger.

Skrevet

Han kaster det på gulvet etter en gang, mens jeg bruker det to ganger.

Skrevet

Ja, det går nok to maskiner med handklær pr. maskin med anna tøy. Men eg vasker sokker og truser også ilag med handklærne.

Eg greier ikkje å ha liggande eindagsbrukte klær heller. Ser eg klær i eit rom, så hiv eg det på vask.

Gosh, skulle hatt en som deg i huset! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...