Gjest Blomsterbarnet Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Har nettopp bestilt fargelinser på nett og jeg bestilte hasselbrune linser. Nå er det sånn at jeg egentlig har lyseblå øyne. Synes det var en dårlig tegning av fargen på nettsiden, så nå lurer jeg på hva jeg har begitt meg ut på :-o Men til saken: Noen som vet hva hasselbrune øyne ser ut? Er de lysere enn vanlig brune øyne? Lurer på hvordan det blir i kombinasjon med mine lysblå øyne........ Håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken. Var da bare 10 dagers engangslinser, så det ble ikke dyrt i alle fall... 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ser de sånn ut: ??? http://arania.kamiki.net/Ethan/Resources/Ethan%20Hazel%20Eyes.jpg 0 Siter
Hope Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ser de sånn ut: ??? http://arania.kamiki.net/Ethan/Resources/Ethan%20Hazel%20Eyes.jpg Det bildet du har lagt ved, syns jeg ser mer ut som grønne øyne med brune spetter. Hasselbrune øyne er lysebrune øyne, som lys hasselnøtter, om du skjønner... På lyseblå øyne vil det hassebrune dekke blåfargen godt, så jeg tror nok det blir helt annerledes dette. Men hassebrune er altså litt mørkere og med mer brunt inntrykk enn de du viste her.. Lykke til! 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Det bildet du har lagt ved, syns jeg ser mer ut som grønne øyne med brune spetter. Hasselbrune øyne er lysebrune øyne, som lys hasselnøtter, om du skjønner... På lyseblå øyne vil det hassebrune dekke blåfargen godt, så jeg tror nok det blir helt annerledes dette. Men hassebrune er altså litt mørkere og med mer brunt inntrykk enn de du viste her.. Lykke til! Det vil jeg også prøve,hvor får man kjøpt de?er de dyre?er det ubehagelig å ta på?har aldri prøvd linser før,hadde vært litt artig å hatt litt å velge melleom.hi-hi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.