Gå til innhold

Sex samme dag mensen er ferdig?

Anbefalte innlegg

Gjest lyst i dag
Skrevet

Hei!

Et litt underlig spørsmål kanskje, but here goes:

Er en ung kvinne på 33, lysten som aldri før:)

Mensen min varer ca 5 dager og da tar mannen min og jeg oss et lite opphold. MEN så fort den er ferdig er det på*n igjen.

Hvordan gjør dere det? Er dere mens-frie minst en dag før dere har sex igjen eller synes dere det er greit å sette i gang med en gang dere tror de verste blødningene har gitt seg?

.:)

Skrevet

Som regel blør jeg kraftig 2-3 dager og etter det er vi ikke så tilbakeholdne lenger. ;o)

Gjest lyst i dag
Skrevet

Som regel blør jeg kraftig 2-3 dager og etter det er vi ikke så tilbakeholdne lenger. ;o)

Så du mener jeg kan våge meg frampå igjen i dag selv om det fortsatt kommer noen smådrypp? Er nesten to uker siden sist for jeg har vært bortreist i tillegg. Huff, nå høres jeg helt desperado ut:)

Skrevet

Ser ingen grunn til å vente helt til 'siste dråpe er ute', for å si det sånn! ;-)

Skrevet

Hvorfor ikke? Han behøver kanskje ikke å rundsleike deg, hehe. Men et godt knull kan selvsagt anbefales.

Skrevet

Så du mener jeg kan våge meg frampå igjen i dag selv om det fortsatt kommer noen smådrypp? Er nesten to uker siden sist for jeg har vært bortreist i tillegg. Huff, nå høres jeg helt desperado ut:)

Hiv deg på! Det er jo bare å hive lakenet i vaskemaskina etterpå om det skulle komme litt blod.

Skrevet

kommer ann på hvordan tilstanden er der nede:) hvis jeg har masse brun utflod eller noe sånn er jeg ikke så ivrig på å hoppe til sengs.. men er det "krise" så tar jeg en dusj sånn at jeg blir rein nedentil og så kan vi ha sex.. men liker ikke å ha sex hvis jeg føler meg skitten,hvis du forstår..

Gjest Litt anonym akkurat nå...
Skrevet

Ny forelsket som jeg er, er mensen ingen hindring. Hverken for meg eller ham, så kjør på. :-)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Her skjer det null og niks (annet enn at jeg eventuelt gir mannen en runde) de dagene jeg har mensen. Men den dagen det er over er det ikke noe problem synes jeg.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Vi hadde sex mens jeg hadde mensen også vi. Det funker fantastisk som smertestillende! :-)

Skrevet

Hvem skulle ta skade av det? :-)

Skrevet

Hiv deg på! Det er jo bare å hive lakenet i vaskemaskina etterpå om det skulle komme litt blod.

Eller legge et håndkle under. Godt som gull.

Gjest stakkars mann
Skrevet

Venter til siste dråpe for lengst er ute... Mannen min misliker mensblod!

Skrevet

Eller legge et håndkle under. Godt som gull.

Men vil håndkleet holde seg på plass da? Ikke at vi er så enormt akrobatiske, men vi ligger sjelden helt stille...

Skrevet

Venter til siste dråpe for lengst er ute... Mannen min misliker mensblod!

Ikke alle menn er like prippene. :-)

Skrevet

Hva skulle problemet være? At det kom litt blod ut? Det gjør vel ikke så mye det - eller?

Gjest uten nick da
Skrevet

Jeg venter til det er helt ferdig.

Men så må jeg si at vi ikke har sex så ofte heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...