Gjest lyst i dag Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hei! Et litt underlig spørsmål kanskje, but here goes: Er en ung kvinne på 33, lysten som aldri før:) Mensen min varer ca 5 dager og da tar mannen min og jeg oss et lite opphold. MEN så fort den er ferdig er det på*n igjen. Hvordan gjør dere det? Er dere mens-frie minst en dag før dere har sex igjen eller synes dere det er greit å sette i gang med en gang dere tror de verste blødningene har gitt seg? . 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Som regel blør jeg kraftig 2-3 dager og etter det er vi ikke så tilbakeholdne lenger. ;o) 0 Siter
Gjest lyst i dag Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Som regel blør jeg kraftig 2-3 dager og etter det er vi ikke så tilbakeholdne lenger. ;o) Så du mener jeg kan våge meg frampå igjen i dag selv om det fortsatt kommer noen smådrypp? Er nesten to uker siden sist for jeg har vært bortreist i tillegg. Huff, nå høres jeg helt desperado ut:) 0 Siter
morsan Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ser ingen grunn til å vente helt til 'siste dråpe er ute', for å si det sånn! ;-) 0 Siter
Hope Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Kjører på like etter at verste blødningen er over, vi 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hvorfor ikke? Han behøver kanskje ikke å rundsleike deg, hehe. Men et godt knull kan selvsagt anbefales. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Så du mener jeg kan våge meg frampå igjen i dag selv om det fortsatt kommer noen smådrypp? Er nesten to uker siden sist for jeg har vært bortreist i tillegg. Huff, nå høres jeg helt desperado ut:) Hiv deg på! Det er jo bare å hive lakenet i vaskemaskina etterpå om det skulle komme litt blod. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 kommer ann på hvordan tilstanden er der nede:) hvis jeg har masse brun utflod eller noe sånn er jeg ikke så ivrig på å hoppe til sengs.. men er det "krise" så tar jeg en dusj sånn at jeg blir rein nedentil og så kan vi ha sex.. men liker ikke å ha sex hvis jeg føler meg skitten,hvis du forstår.. 0 Siter
Gjest Litt anonym akkurat nå... Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ny forelsket som jeg er, er mensen ingen hindring. Hverken for meg eller ham, så kjør på. :-) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Her skjer det null og niks (annet enn at jeg eventuelt gir mannen en runde) de dagene jeg har mensen. Men den dagen det er over er det ikke noe problem synes jeg. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Vi hadde sex mens jeg hadde mensen også vi. Det funker fantastisk som smertestillende! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Så du mener jeg kan våge meg frampå igjen i dag selv om det fortsatt kommer noen smådrypp? Er nesten to uker siden sist for jeg har vært bortreist i tillegg. Huff, nå høres jeg helt desperado ut:) Hvem skulle ta skade av det? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Her gjør det ingenting om jeg blør litt heller. 0 Siter
fjuppi Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hiv deg på! Det er jo bare å hive lakenet i vaskemaskina etterpå om det skulle komme litt blod. Eller legge et håndkle under. Godt som gull. 0 Siter
Gjest stakkars mann Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Venter til siste dråpe for lengst er ute... Mannen min misliker mensblod! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Eller legge et håndkle under. Godt som gull. Men vil håndkleet holde seg på plass da? Ikke at vi er så enormt akrobatiske, men vi ligger sjelden helt stille... 0 Siter
Sofline Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Venter til siste dråpe for lengst er ute... Mannen min misliker mensblod! Ikke alle menn er like prippene. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hva skulle problemet være? At det kom litt blod ut? Det gjør vel ikke så mye det - eller? 0 Siter
Gjest uten nick da Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg venter til det er helt ferdig. Men så må jeg si at vi ikke har sex så ofte heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.