Gå til innhold

Helsekost-butikk i spania

Anbefalte innlegg

Skrevet

regner med jeg kan finne en del andre ting på helsekosten i spania enn her hjemme...men er det noen som vet hva helsekost heter på spansk? Er det det samme som pharmacia? eller er det kanskje drougeria?

Håper noen vet - og er det noen som vet om utvalget er bra? jeg er på jakt etter noe jeg vet funker i fht vektnedgang... ;)

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har erfaring for at helskost i Spania ikke er billig i forhold til Norge, og de butikker jeg var i, hadde dårlig utvalg.

Hilsen

Skrevet

Jeg har erfaring for at helskost i Spania ikke er billig i forhold til Norge, og de butikker jeg var i, hadde dårlig utvalg.

Hilsen

Men er det ikke sånn at mange pharmiaciar har det meste som man også får på helsekosten?

Gjest mandolina
Skrevet

Men er det ikke sånn at mange pharmiaciar har det meste som man også får på helsekosten?

De farmacia butikker jeg har vært inne i er ganske små butikker, som har det mest nødvendige, men ikke så mye helsekostprodukter. De ansatte er godt skolerte og kan svare på mye, eller de er raske til å undersøke for deg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...