Gjest Milkyway Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 regner med jeg kan finne en del andre ting på helsekosten i spania enn her hjemme...men er det noen som vet hva helsekost heter på spansk? Er det det samme som pharmacia? eller er det kanskje drougeria? Håper noen vet - og er det noen som vet om utvalget er bra? jeg er på jakt etter noe jeg vet funker i fht vektnedgang... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg har erfaring for at helskost i Spania ikke er billig i forhold til Norge, og de butikker jeg var i, hadde dårlig utvalg. Hilsen 0 Siter
Gjest Milkyway Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg har erfaring for at helskost i Spania ikke er billig i forhold til Norge, og de butikker jeg var i, hadde dårlig utvalg. Hilsen Men er det ikke sånn at mange pharmiaciar har det meste som man også får på helsekosten? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Men er det ikke sånn at mange pharmiaciar har det meste som man også får på helsekosten? De farmacia butikker jeg har vært inne i er ganske små butikker, som har det mest nødvendige, men ikke så mye helsekostprodukter. De ansatte er godt skolerte og kan svare på mye, eller de er raske til å undersøke for deg. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.