Gå til innhold

vil bli gravid etter spontanabort

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 barn nå. Jeg var nettopp gravid med nr 3 men jeg mista babyen og var hos GU-undersøkelse igår, 25 sept.[uke7]

Jeg lurer på det om når ble dere eller noen gravide fort igjen etter spontanaborten?Hvor lenge kan jeg bli gravid igjen?

Gi meg et lite hint:-)

Mvh solstråle:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286740-vil-bli-gravid-etter-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid igjen i første syklus etter spontanabort.

Til Gravitasjon fra meg, hei du!

Etter spontan abort hadde dere sex hver eneste dag i en hel måned?

Vi holder på med å lage barn nå etter spontan abort.

Håper ihvertfall at jeg blir gravid i første syklus som deg?

På forhånd takkk:-)

Mvh solstråle

Annonse

Gjest gravitasjon

Til Gravitasjon fra meg, hei du!

Etter spontan abort hadde dere sex hver eneste dag i en hel måned?

Vi holder på med å lage barn nå etter spontan abort.

Håper ihvertfall at jeg blir gravid i første syklus som deg?

På forhånd takkk:-)

Mvh solstråle

Nei, vi hadde sex akkurat når det passet oss. Ca tre ganger i uken tenker jeg. Resultatet av den nye graviditeten sitter forøvrig på fanget mitt nå :)

Jeg må dessverre skuffe deg litt og si at ikke alle blir raskt gravide etter en SA. Vet at enkelte blir gravide med en gang, mens andre, som meg f-eks har nå gått i et halvt år uten å bli gravid igjen. Utrolig trist, da det gikk fort å bli gravid første gangen...men gir ikke opp.

Håper det klaffer for dere snart! Og du? Så vondt at du mistet... GOD klem og lykke til!

Nei, vi hadde sex akkurat når det passet oss. Ca tre ganger i uken tenker jeg. Resultatet av den nye graviditeten sitter forøvrig på fanget mitt nå :)

Hei igjen, til gravitasjon fra meg:-)

Takk for rådet,

Lurer på en ting til,

Måtte du ha menstruasjon først eller ble du gravid like etter spontan abort uten du fikk mensen???

På forhånd takk, sist svar jaaa synd-

Veldig hyggelig å prate med deg.

P.s. jeg har 2 barn og har ikke opplevd sånn. Jeg ventet 3 barn mista babyen i uke 7, uvant. merkelige greier:-)

Solstråle

Da jeg hadde en SA ble det anbefalt å gå en syklus før en prøvde å bli gravid igjen. Så jeg gikk på p-piller en mnd, før jeg slutta igjen og ble gravid med en gang. Frøken er 2 år nå. Men for noen tar det lang tid og bli gravid andre blir det med en gang. Tror det er lurt å ikke tenke for mye på det. La det som skjer skje. Lykke til, håper dere slipper vente lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...