Ginger2002 Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hei! Skal reise til Bahia Felize den 31. oktober, og lurer på om noen som har vært der før kan svare meg på om jeg trenger bukser til kveldene? Hvordan er temperaturen der på den tiden? mvh 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ja, såpass sent i sesongen er det best å ta med langbukse. 0 Siter
Nellie Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg synes ofte at jeg blir litt småfrysen på kveldene og at det godt med en lett bukse da. Når solen går ned, så blir det ganske stor temperaturforskjell på denne tiden. Har vært på Bahia Felize en gang tidligere, men det var i mai. 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Ja, såpass sent i sesongen er det best å ta med langbukse. OK! Takk for svar, da tar jeg med langbukser ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.