Gå til innhold

Hva skal dere i barnas høstferie?

Anbefalte innlegg

Gjest rastlausa
Skrevet

Er det vanlig å ta fri og reise bort, eller tar man det som en vanlig sfo-uke?

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er det vanlig å ta fri og reise bort, eller tar man det som en vanlig sfo-uke?''

Her er det ikke SFO i høst- og vinterferien. :-D

Selvfølgelig fant kompanjongen til gubben ut at han skulle ha ferie akkurat den uka det er høstferie altså må vi bli hjemme. Ergo går Bergensturen vi hadde tenkt oss i vasken.

Skrevet

Jeg skal ha fri hele uka og vi drar på hytta hele familien der vi skal kose oss :))

sfo er åpen her jeg bor men vi har ingen små barn lengre.

Skrevet

Både jeg og pappa`en jobber så det blir sfo på gutten vår.Tror det går greit det.Han trives godt på sfo og dem har sikkert noen aktiviteter for dem der

Skrevet

Her er det mest vanlig at folk er hjemme. Jeg har aldri reist bort i høstferien med ungene. Så minstemann må nok være hjemme med meg for faren hans har tre mnd ferie.

Skrevet

Vanlig uke for oss. Kunne tenkt meg 3 dager på et bestemt hotell, men gidder ikke alene med tre unger. Mannen er bortreist i flere uker framover.

Skrevet

Kan hende jeg og barna får besøk av en venninne og hennes barn..

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1190824947' post='3683226]

Vanlig uke for oss. Kunne tenkt meg 3 dager på et bestemt hotell, men gidder ikke alene med tre unger. Mannen er bortreist i flere uker framover.

Skal dere ikke ta opp poteter? I min tid het det potetferie. Nå er det potetgullferie.

Skrevet

Skal dere ikke ta opp poteter? I min tid het det potetferie. Nå er det potetgullferie.

Ferie fra potetgull det, da?! ;o)

Kanskje jeg skal sjekke om det er pottitåker nabo'n har laga... Uflidd hage var det vel heller...

Gjest kvinne 46
Skrevet

Barna skal til far/mor. Eg og mannen skal på bryllupsreise :-)

Gjest Det er deilig å kose seg hjemme
Skrevet

Jeg må jobbe mand, tirsd og onsd. Tar meg fri for å kose meg med ungene torsd. og fred. (Ungene mine er større)

Vurderer å dra en tur til Kristiansand (vi bor i Østfold)

Blir ikke den turen noe av så blir det litt kos her hjemme, det innebærer en tur på badeland, en bowlingkveld og kanskje en liten tur på hytta :)

Skrevet

Jeg skal på jobb, som vanlig. Er vel stort sett bare lærere og hjemmeværende som kan reise vekk på høstferie?

Skrevet

Vi skal jobbe som vanlig begge to, så det blir SFO hele uka på 7-åringen vår.

Skrevet

Jeg skal på jobb, som vanlig. Er vel stort sett bare lærere og hjemmeværende som kan reise vekk på høstferie?

Ikke hvis man utsetter noe av sommerferien. :-)

Jeg var ofte på påske- eller høstferie da jeg var liten, i stedet for å reise utenlands om sommeren, og jeg har verken lærere eller hjemmeværende til foreldre.

Skrevet

Minsten skal på SFO som vanlig, jeg er sykemeldt og skal pleie kropp og sjel.

Forhåpentligvis er det fint vær så eldstemann tilbringer mye tid på bingen :P

Gjest Husbyggere tar ikke ferie...
Skrevet

Vi flytter inn i nytt hus i morgen, så vi skal ikke reise bort! Ungene skal nok få en dag eller to fri, men det blir ingen tur bort i år.

Skrevet

Søndag - Tirsdag på høyfjellshotell. Skal ha med sykler og badetøy, og håper på et par aktive dager. Onsdag - Fredag er snuppa hos svigers, og jeg på jobb.

Skrevet

Barna skal til far/mor. Eg og mannen skal på bryllupsreise :-)

:-) Så deilig! Gratulerer forresten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...