Gjest rastlausa Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Er det vanlig å ta fri og reise bort, eller tar man det som en vanlig sfo-uke? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 ''Er det vanlig å ta fri og reise bort, eller tar man det som en vanlig sfo-uke?'' Her er det ikke SFO i høst- og vinterferien. :-D Selvfølgelig fant kompanjongen til gubben ut at han skulle ha ferie akkurat den uka det er høstferie altså må vi bli hjemme. Ergo går Bergensturen vi hadde tenkt oss i vasken. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal ha fri hele uka og vi drar på hytta hele familien der vi skal kose oss ) sfo er åpen her jeg bor men vi har ingen små barn lengre. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Både jeg og pappa`en jobber så det blir sfo på gutten vår.Tror det går greit det.Han trives godt på sfo og dem har sikkert noen aktiviteter for dem der 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Her er det mest vanlig at folk er hjemme. Jeg har aldri reist bort i høstferien med ungene. Så minstemann må nok være hjemme med meg for faren hans har tre mnd ferie. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Vanlig uke for oss. Kunne tenkt meg 3 dager på et bestemt hotell, men gidder ikke alene med tre unger. Mannen er bortreist i flere uker framover. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Kan hende jeg og barna får besøk av en venninne og hennes barn.. 0 Siter
Babette Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1190824947' post='3683226] Vanlig uke for oss. Kunne tenkt meg 3 dager på et bestemt hotell, men gidder ikke alene med tre unger. Mannen er bortreist i flere uker framover. Skal dere ikke ta opp poteter? I min tid het det potetferie. Nå er det potetgullferie. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Skal dere ikke ta opp poteter? I min tid het det potetferie. Nå er det potetgullferie. Ferie fra potetgull det, da?! ;o) Kanskje jeg skal sjekke om det er pottitåker nabo'n har laga... Uflidd hage var det vel heller... 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Barna skal til far/mor. Eg og mannen skal på bryllupsreise :-) 0 Siter
Gjest Det er deilig å kose seg hjemme Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg må jobbe mand, tirsd og onsd. Tar meg fri for å kose meg med ungene torsd. og fred. (Ungene mine er større) Vurderer å dra en tur til Kristiansand (vi bor i Østfold) Blir ikke den turen noe av så blir det litt kos her hjemme, det innebærer en tur på badeland, en bowlingkveld og kanskje en liten tur på hytta 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal på jobb, som vanlig. Er vel stort sett bare lærere og hjemmeværende som kan reise vekk på høstferie? 0 Siter
Kalevala Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Vi skal jobbe som vanlig begge to, så det blir SFO hele uka på 7-åringen vår. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal på jobb, som vanlig. Er vel stort sett bare lærere og hjemmeværende som kan reise vekk på høstferie? Ikke hvis man utsetter noe av sommerferien. :-) Jeg var ofte på påske- eller høstferie da jeg var liten, i stedet for å reise utenlands om sommeren, og jeg har verken lærere eller hjemmeværende til foreldre. 0 Siter
Lula Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Minsten skal på SFO som vanlig, jeg er sykemeldt og skal pleie kropp og sjel. Forhåpentligvis er det fint vær så eldstemann tilbringer mye tid på bingen 0 Siter
Gjest Husbyggere tar ikke ferie... Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Vi flytter inn i nytt hus i morgen, så vi skal ikke reise bort! Ungene skal nok få en dag eller to fri, men det blir ingen tur bort i år. 0 Siter
Speak Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Søndag - Tirsdag på høyfjellshotell. Skal ha med sykler og badetøy, og håper på et par aktive dager. Onsdag - Fredag er snuppa hos svigers, og jeg på jobb. 0 Siter
multippel Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Barna skal til far/mor. Eg og mannen skal på bryllupsreise :-) :-) Så deilig! Gratulerer forresten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.