Gå til innhold

Overvektige kvinner og slanke menn

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Javel, men hva skrev jeg her som man enten er enig eller uenig i?

De var ikke et svar, men en understrekelse av at din familie er perfekt.

Sorry, men i mine øyne er du bare dum!

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

27

• Dorthe

12

• hidi, the scorpion

11

• Sofline

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det blir sjelden noen saklig og interessant debatt av å henge seg opp i og trekke fram unntakene. Som alltid vil finnes. Jeg tror du liker å protestere.

Nei, da tror du feil. Jeg hater å krangle. Jeg påpekte bare at alle faktisk ikke er like. :-)

Skrevet

Nei, da tror du feil. Jeg hater å krangle. Jeg påpekte bare at alle faktisk ikke er like. :-)

Jeg sa ikke at du liker å krangle, jeg sa at du liker å protestere.

Skrevet

De var ikke et svar, men en understrekelse av at din familie er perfekt.

Sorry, men i mine øyne er du bare dum!

Og i mine øyne ble du, om jeg ikke har syntes det før, hakket dummere enn meg.

Min familie er så absolutt ikke perfekt. Har du lest absolutt alle innleggene her inne ville du sett en del eksempler på det.

Skrevet

Jeg kan utmerket godt sette meg i sofaen og stappe i meg mat, godis og brus til jeg er 20 kilo overvektig - jeg har ingen problemer med å se at det kunne skjedd uten store problemer. Jeg har vært 10 kilo mer enn jeg er nå, hadde da en bmi på 29 og ser på bildene fra den tiden at jeg aldri vil tilbake til det igjen! Nå var vekta på vei oppover, meget sakte, men også meget sikkert... Men jeg klarte å ta tak i det og det er jeg litt stolt av. :o) Nå har jeg en bmi på 23,8 og er veldig fornøyd med det.

Jeg kunne ha klart det i løpet av et år, tror jeg:)

Skrevet

En krangel starter vel som oftest med en form for protest?

Skrevet

Ja, jeg skjønte du snakket om ekstreme tilfeller her :-)

OK, jeg kan vel ikke se et par kilo, men fem da. Poenget mitt var at jeg synes jeg ser flere menn med buler over badebuksa enn kvinner. Jeg kjenner faktisk en del menn rundt 40 år som påstår at man ikke er riktig mannfolk før man har litt mage. :-)

Manfolk kan ha mage, ja. Men den er som oftest veldig avgrenset. Kvinnene jeg så hadde kjempevalker fra knærne og opp til halsen, både foran og bak.

Skrevet

Men Babette, jeg mener bestemt at jeg har lest ett eller at annet sted hvor mange kilo menn gjennomsnittlig har økt siden et eller annet årstall og hvor mye kvinner har økt siden samme årstall. Menn har i snitt økt mer enn kvinner.

Det er lenge siden jeg leste det . Kanskje 2-3 år.

Skrevet

En krangel starter vel som oftest med en form for protest?

Hehe. Ja. Men man kan være veldig uenig uten å krangle.

Skrevet

Du er et meget spesielt menneske! Har fulgt med på hva du svarer i diverse tråder.

Jeg er stort sett ALDRI enig med deg, og heller ikke nå!

Så man er spesiel om man er uenig med deg da?

Merkelig påstand.

Skrevet

Manfolk kan ha mage, ja. Men den er som oftest veldig avgrenset. Kvinnene jeg så hadde kjempevalker fra knærne og opp til halsen, både foran og bak.

Som sagt skjønte jeg du mente ekstreme tilfeller i hovedinnlegget. Kommentaren min var til det Wita skrev.

Skrevet

Hehe. Ja. Men man kan være veldig uenig uten å krangle.

Selvfølgelig! :-)

Skrevet

Men Babette, jeg mener bestemt at jeg har lest ett eller at annet sted hvor mange kilo menn gjennomsnittlig har økt siden et eller annet årstall og hvor mye kvinner har økt siden samme årstall. Menn har i snitt økt mer enn kvinner.

Det er lenge siden jeg leste det . Kanskje 2-3 år.

Det kan godt hende. Men jeg vet hva jeg så. Og jeg var ikke den eneste som la merke til det. En tilfeldig strand med ca. 200 mennesker bør jo være et tilfeldig utvalg. Men som nevnt må jeg ta forbehold om at fete menn ikke liker å være på stranden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Og i mine øyne ble du, om jeg ikke har syntes det før, hakket dummere enn meg.

Min familie er så absolutt ikke perfekt. Har du lest absolutt alle innleggene her inne ville du sett en del eksempler på det.

For meg er du toppen av " Ja jeg føler med deg" menneske...

Sorry

Skrevet

For meg er du toppen av " Ja jeg føler med deg" menneske...

Sorry

Den må du forklare litt nærmere.

Skrevet

Jeg synes det er slik på mange typisk turiststeder;) hvor man bare koser seg ved bassenget, men det gjelder både menn og kvinner.

Noen steder tiltrekker seg sånne folk og andre steder tiltrekker seg en annen type folk.

Har du vært på Nordby i Sverige? Billig kjøtt og flesk der:) Nei, nå var jeg stygg. De har visst billig røyk der også:)

Vi er ikke perfekt noen av oss, tror jeg. Er det ikke det ene, så er det noe annet:)

Skrevet

Jeg synes det er slik på mange typisk turiststeder;) hvor man bare koser seg ved bassenget, men det gjelder både menn og kvinner.

Noen steder tiltrekker seg sånne folk og andre steder tiltrekker seg en annen type folk.

Har du vært på Nordby i Sverige? Billig kjøtt og flesk der:) Nei, nå var jeg stygg. De har visst billig røyk der også:)

Vi er ikke perfekt noen av oss, tror jeg. Er det ikke det ene, så er det noe annet:)

Jeg har ikke vært der.

Klart vi ikke er perfekte. Det er heller ikke det utseendemessige jeg primært bryr meg om.

Jeg spurte forresten min kjære i et fortrolig øyeblikk om han fortsatt vil elske meg om jeg este ut til 100+.

Og forventet et svar om at han ikke ville tenne på meg men fortsatt være glad i meg.

Men nei. Han sa at da ville kjærligheten vike for irritasjon. Så vet man det.

Skrevet

Det kan godt hende. Men jeg vet hva jeg så. Og jeg var ikke den eneste som la merke til det. En tilfeldig strand med ca. 200 mennesker bør jo være et tilfeldig utvalg. Men som nevnt må jeg ta forbehold om at fete menn ikke liker å være på stranden.

Du sa at det var et typisk sol og badested i syden. Kan jeg legge til at det var et typisk slaraffenliv-sted og Kose-seg-med- god- mat og øl- sted også?

Joda, jeg har lagt merke til at folk er kraftig overvektige på slike steder, men jeg har sett at det gjelder begge kjønn. Kanskje du ser ekstra mye på damene he he?

Skrevet

Jeg har ikke vært der.

Klart vi ikke er perfekte. Det er heller ikke det utseendemessige jeg primært bryr meg om.

Jeg spurte forresten min kjære i et fortrolig øyeblikk om han fortsatt vil elske meg om jeg este ut til 100+.

Og forventet et svar om at han ikke ville tenne på meg men fortsatt være glad i meg.

Men nei. Han sa at da ville kjærligheten vike for irritasjon. Så vet man det.

Det hadde mannen min ment også, men det er helt greit det. Jeg mener det samme så:)

Skrevet

Du sa at det var et typisk sol og badested i syden. Kan jeg legge til at det var et typisk slaraffenliv-sted og Kose-seg-med- god- mat og øl- sted også?

Joda, jeg har lagt merke til at folk er kraftig overvektige på slike steder, men jeg har sett at det gjelder begge kjønn. Kanskje du ser ekstra mye på damene he he?

Absolutt. Og jeg kikket på alle. Esker å observere. F. eks. var det et tydelig nyforelsket ungt par, som hadde samme mønster hver formiddag: De kom og la seg på stranden, og etter noen minutter tok hun romnøkkelen og gikk inn på hotellet. Da tenkte jeg at de er så ferske som kjærester at hun ikke tør å drite mens hans er der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...