Gjest Klem fra Turbotussi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg er ei jente på 27 år som nå prøver å bli gravid. Har tatt Gravitamin daglig siden begynnelsen av juli. Sluttet på p-piller (yasmin) etter veldig mange års bruk i juni. Fikk først en liten blødning etter ca 14. dager. Deretter fikk jeg mensen 7. august, tre dager med vanlig blødning og to dager med litt boldaktig utflod. Fra dag 10 i syklusen til 28 testet jeg med eggløsningstest, men ingen utslag. Nå har jeg passert dag 50 i syklusen uten å få mensen igjen. Tok for sikkerhetsskyld en graviditetstest for et par dager siden, men den var også negativ. Har hatt noen opphold i p-pillene i forbindelse med operasjon og da har den vært normal med syklus på ca 30 dager. Er dette noe jeg bare må regne meg etter mange års p-pille bruk? Eller hadde det vært greit å fått tatt en undersøkelse om alt "ser fint ut?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286777-lang-syklus-manglende-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.