Gå til innhold

En som er litt bekymret...

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 27 år. Etter å ha vært i forhold i over 6 år. Ble jeg singel ifjor vinter. Etter denne tiden har jeg hatt ubeskyttet sex 2 ganger( med to forskjellige ). Jeg synes nå at det gjør litt vondt i penis. Samt at det svir litt noen ganger når jeg urinerer, ikke alltid. Jeg synes jeg har fått en annerledes vond lukt av penis også. Jeg har aldri hatt kjønnsykdom før, og er derfor redd for å få det. Har jeg utifra dette symptomer på dette? Jeg var også på en "guttetur" til Nederland i sommer. Her ble det mye alkohol. Og når jeg da skulle hjemover etter 6 dager, måtte jeg urinere ca hver time. Dette har gått over nå. Det ble drukket mye vodka og battery(koffeindrikk) Men hva var grunnen til det? mvh litt bekymret gutt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286787-en-som-er-litt-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...