Glimtipper Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Hei. Hvorfor kan ikke barnet være hos far? Jeg håper det løser seg! Hare Lenge siden sist -klem- Jeg har beskrevet situasjonen en del nedover i tråden. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Vi er enige om det meste og han mener han må ha hjelp, men ting tar tid. I mellomtiden er han ikke villig til å ha sønnen vår mindre, selv om situasjonen ikke er ideell. Hygienen i leiligheten er så ille at enkelte som bryr seg om han har brutt sammen i gråt når de har sett den. Jeg betviler at det er et skjønnsspørsmål om det er godt nok for en toåring å krabbe rundt i eller ikke. Forøvrig opprettholder han en jobb (selv om han ofte tar seg fri for å spille dataspill og dermed har minimalt med penger) og vi er gode venner. Bytter han ikke sengetøy om du ber ham om det? (Eller er det frekt å spørre om det, kanskje..?) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Hare Lenge siden sist -klem- Jeg har beskrevet situasjonen en del nedover i tråden. Ja, jeg så det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.