Gå til innhold

Catch 22 - samvær med far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvorfor kan ikke barnet være hos far?

Jeg håper det løser seg!

Hare :) Lenge siden sist -klem-

Jeg har beskrevet situasjonen en del nedover i tråden.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

19

• multippel

5

• Atene

3

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi er enige om det meste og han mener han må ha hjelp, men ting tar tid. I mellomtiden er han ikke villig til å ha sønnen vår mindre, selv om situasjonen ikke er ideell.

Hygienen i leiligheten er så ille at enkelte som bryr seg om han har brutt sammen i gråt når de har sett den. Jeg betviler at det er et skjønnsspørsmål om det er godt nok for en toåring å krabbe rundt i eller ikke.

Forøvrig opprettholder han en jobb (selv om han ofte tar seg fri for å spille dataspill og dermed har minimalt med penger) og vi er gode venner.

Bytter han ikke sengetøy om du ber ham om det? (Eller er det frekt å spørre om det, kanskje..?)

Skrevet

Hare :) Lenge siden sist -klem-

Jeg har beskrevet situasjonen en del nedover i tråden.

Ja, jeg så det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...