Gå til innhold

Rygg plager

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på hvordan en man må gå fram for å få legeærklering på vond rygg. Trenger pga innkallelse til militæret. Har lenge tenkt på å få sjekket ryggen, men har liksom ikke blitt. Er nå kalt inn i millitæret og tror jeg vil slite kraftig med å gjennomføre dette siden jeg får vondt i ryggen hvis jeg har stått, båret eller gått mye en dag. Hva kan gjøres med dette? Jeg har nettopp flyttet så har ingen fastlege for øyeblikke, eller har vel kanskje enda den jeg hadde på hjemstedet for mangen år siden, må jeg gå til fastlege for å få erklering? Og synes du dette er god nok grunn til å slippe millitæret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286804-rygg-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste får vondt i ryggen når de har båret mye i løpet av en dag og ikke pleier å gjøre det. Men det kan selvfølgelig hende det er noe galt med ryggen din, og det vil i såfall en lege oppdage. Finn en lege og fortell hvordan du har det. Og nevn det på sjesson (eller hva det nå er det heter).

Jeg er ganske sikker på at en fastlege ikke kan bestemme at du ikke skal i millitæret. Det er det millitæret som avgjør utfra din helsetilstand.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286804-rygg-plager/#findComment-2301664
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...