Gå til innhold

Infertilitet

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 30 år

Hei! Jeg er en 30 år gammel jente som ønsker barn.Har prøvd siden desember 2005. Har hatt en spontan abort i april i år.I mars i år tok jeg en laparaskopi operasjon.Den viste at alt var i sin skjønneste orden nedentil. Min samboers sæd var av god kvalitet da han sjekket det. Så i april hadde jeg som sagt en spontan abort. Jeg hadde faktisk vært gravid mens jeg hadde laparaskopi operasjonen. Kun 5-6 dager på vei da. Var ca 4-6 uker på vei da jeg spontanaborterte.Lege sa at operasjonen ikke hadde noe med spontanaborten å gjøre. Nå er det straks oktober, og jeg har ikke blitt gravid igjen.Hva bør jeg gjøre nå? Vente litt til? Eller prøve insaminering snart?Jeg har ikke sjekket selve eggkvaliteten min.Jeg gikk på Pergotime i november 2006 -januar 2007 Mvh jente 30 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286816-infertilitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...