Gå til innhold

Blod og bryster

Gjest Litt bekymret i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Litt bekymret i dag
Skrevet

Jeg er snart 24 år og litt bekymret. Av og til har jeg talgklumper i på brystvorten, som jeg klarer å presse ut. Idag så det ut som en blodutredelse som kom da jeg presset. Jeg forbinder dette med kreft....? Blodet kom ikke til overflaten, men... Akkurat som noen sprengte blodkar, på ein måte..

Noen som vet om dette er farlig?

Skrevet

Du skal ikke drive å klemme på talgkjertlene rundt brystvorten, det er ikke kviser. Du klemte vel bare i stykker en liten bloåre, lagde et blåmerke rett og slett, ikke noe farlig vil jeg tro.

Skrevet

Lillemus har rett. Talgklumpene rundt brystvorten er helt naturlige og skal ikke klemmes eller prkes på. Og det er klart det kommer blod til slutt når du klemmer på dem, sånn er det med kviser også.

Skrevet

de fleste har talg kjertler på brystvorten. de klumpene skal _ikke_ knipes på. de skal være der.. har en venninnde som er så fæl å plukke på disse, ikke noe man skal gjøre...

så det er nok ingen kreft.. bare la de være i fred. skal se slik ut...

Skrevet

Du har antakelig klemt på en liten blodåre som har sprukket. Talgkjertlene skal være der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...