Gjest Litt bekymret i dag Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg er snart 24 år og litt bekymret. Av og til har jeg talgklumper i på brystvorten, som jeg klarer å presse ut. Idag så det ut som en blodutredelse som kom da jeg presset. Jeg forbinder dette med kreft....? Blodet kom ikke til overflaten, men... Akkurat som noen sprengte blodkar, på ein måte.. Noen som vet om dette er farlig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Du skal ikke drive å klemme på talgkjertlene rundt brystvorten, det er ikke kviser. Du klemte vel bare i stykker en liten bloåre, lagde et blåmerke rett og slett, ikke noe farlig vil jeg tro. 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Lillemus har rett. Talgklumpene rundt brystvorten er helt naturlige og skal ikke klemmes eller prkes på. Og det er klart det kommer blod til slutt når du klemmer på dem, sånn er det med kviser også. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 de fleste har talg kjertler på brystvorten. de klumpene skal _ikke_ knipes på. de skal være der.. har en venninnde som er så fæl å plukke på disse, ikke noe man skal gjøre... så det er nok ingen kreft.. bare la de være i fred. skal se slik ut... 0 Siter
Gjest Litt bekymret i dag Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Ammer du? Nei... 0 Siter
Sofline Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Du har antakelig klemt på en liten blodåre som har sprukket. Talgkjertlene skal være der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.