Gjest Persille Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg må plutselig ta toget til Gjøvik i morgen ettermiddag, må jeg bestille billett? Tenkte jeg skulle ta 15.04-toget, og der er det vel kanskje endel pendlere med? Jeg har ikke lyst til å reservere/betale allerede nå i tilfelle jeg ikke rekker det... 0 Siter
Gjest Drømmen om Narnia Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Nei, du trenger ikke/kan ikke bestille billett, det er ikke plassbilletter på det toget. Første del av reisen kan bli ganske fullt, så hvis du vil være garantert sitteplass bør du bare komme i passe god tid (10-15 minutter) på forhånd. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Nei, du trenger ikke/kan ikke bestille billett, det er ikke plassbilletter på det toget. Første del av reisen kan bli ganske fullt, så hvis du vil være garantert sitteplass bør du bare komme i passe god tid (10-15 minutter) på forhånd. Høh? Jeg var akkurat på NSB sine sider, og der sto det at jeg kunne reservere? Jeg ville ha i komfort-vognen da vel og merke, om det har noe å si.... Men takk 0 Siter
Gjest Drømmen om Narnia Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Høh? Jeg var akkurat på NSB sine sider, og der sto det at jeg kunne reservere? Jeg ville ha i komfort-vognen da vel og merke, om det har noe å si.... Men takk Sikkert fordi det er i komfort-vognen. Om den pleier å være full på fredager vet jeg ikke. I resten av toget er det ikke plassbilletter, men komfortvognen kan jo bli full. Tror allikevel du klarer deg fint uten forhåndbestilling. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Sikkert fordi det er i komfort-vognen. Om den pleier å være full på fredager vet jeg ikke. I resten av toget er det ikke plassbilletter, men komfortvognen kan jo bli full. Tror allikevel du klarer deg fint uten forhåndbestilling. Supert, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.