Gjest Undrene36 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hei jeg er 36 år har hatt vanlig mens tre ganger. Gikk på p-piller når jeg var 17 for å se om jeg fikk mensen normalt det fikk jeg ikke. Ble da bedt om å komme tilbake når jeg evnt skulle ha barn. Har brukt pergotime (tilslutt 3 tab i 5 dager.) Har fått 2 barn 12 og 7 år. Den første kom i uke 30 uten påviselig grunn, sistemann normalt svangerskap.Etter å ha lest om pco beg jeg å lure på om det var lurt å gå uten mens slik jeg gjør med tanke på kreft ol. Har også mye hårvekst untatt på hodet Invendig ultralyd viser pco. Har prøvd Yasmin p piller ifjor men sluttet da jeg fikk migrene lignende hodepine og var kvalm/kastet opp i forbindelse med mens. Jeg var plaget med kviser opp til 30 års alderen.(Nå har jeg røde flammende skinn.) Det jeg lurer på er kan jeg ha pcos hva bør jeg gjøre videre nå? Hva er anbefalt å gjøre? Tok blodprøver i forbindelse med gynekolog time føre oppstart med p pillene ifjor. ""Legen min synes det må være greit å slippe mensen og de plagene."" Jeg er bekymret.Hilsen Ei helt uten mens 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286832-pco/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.