Gå til innhold

Bot for ikke å bruke bilbelte.

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke angrende synder
Skrevet

Jeg fikk i dag bot for ikke å bruke bilbelte, selv om jeg brukte det.

Noe av det merkligste jeg har vært med på.

"Nei, du har tatt på belte, etter du ble observert"

Så sier han at jeg kan klage på boten, for han visste ikke noe om det, fordi det var personen på "utkikksposten" sitt ord, mot mitt.

Skal jeg da liksom klage inn dette og møte i retten, og prøve å bevise mitt ord er "bedre" enn en politibetjent, pga 750,- ?!?

Nei, det er det ikke verdt så jeg får vel bare betale, utrolig provosert.

Skrevet

Dersom du virkelig ikke har kjørt uten sele, er det helt utrolig hva de kan få seg til å gjøre!!! Blir også provosert over så påståelige og firkanta folk!

Jeg hadde forhørt meg med noen som har peil, om de faktisk kan gi deg bot for noe de ikke har "bevis" for, eller har tatt deg på fersken over. Mao. bildebevis el.lign.

Jeg ble tatt i fotoboks, da fikk jeg brev om det, og at bilde kunne fremvises ved å oppsøke kontoret blablabla.

De burde ha tilsvarende bevis. En ting er hva han sier ute i felten, høres merkelig ut om det skal holde dersom du klager??

Skrevet

** frustrert** er det mulig, tror du vet bredre hva du selv gjør enn de som står utenfor å ser inn i bilen din... typisk!

er provoserende å lese slike innlegg. teite politi! hehe

Skrevet

Jeg hadde ikke betalt! De kunne dradd meg "kicking and screaming" for retten om de hadde lyst. Det får være grenser...

Skrevet

Dersom du virkelig ikke har kjørt uten sele, er det helt utrolig hva de kan få seg til å gjøre!!! Blir også provosert over så påståelige og firkanta folk!

Jeg hadde forhørt meg med noen som har peil, om de faktisk kan gi deg bot for noe de ikke har "bevis" for, eller har tatt deg på fersken over. Mao. bildebevis el.lign.

Jeg ble tatt i fotoboks, da fikk jeg brev om det, og at bilde kunne fremvises ved å oppsøke kontoret blablabla.

De burde ha tilsvarende bevis. En ting er hva han sier ute i felten, høres merkelig ut om det skal holde dersom du klager??

en annen ting er hvordan politiet som jamrer seg over lite ressurser prioriterer å bruke de ressursene på bilbeltekontroll, som ikke er farlig for noen andre enn den personen som ikke bruker det, det er veldig dumt, men burde ikke brukes ressurser på.....

Skrevet

en annen ting er hvordan politiet som jamrer seg over lite ressurser prioriterer å bruke de ressursene på bilbeltekontroll, som ikke er farlig for noen andre enn den personen som ikke bruker det, det er veldig dumt, men burde ikke brukes ressurser på.....

Litt ressurser må det faktisk brukes også på ting som ikke står høyest på prioriteringslisten.

Dødsulykker koster samfunnet masse penger, og sånn sett er det bra at politiet sjekker at folk bruker bilbelte. Det er en form for holdningskampanje faktisk.

Det gjør da ikke at politiet ikke har rett til å klage over for lite ressurser. Dust.

Skrevet

Litt ressurser må det faktisk brukes også på ting som ikke står høyest på prioriteringslisten.

Dødsulykker koster samfunnet masse penger, og sånn sett er det bra at politiet sjekker at folk bruker bilbelte. Det er en form for holdningskampanje faktisk.

Det gjør da ikke at politiet ikke har rett til å klage over for lite ressurser. Dust.

LOL, hvorfor måtte du legge på "dust" på slutten, du skjønner kanskje ikke ingen vil ta deg seriøst med sånn fjortissoppførsel.

Skrevet

Minst to politibetjenter skal ha "observert" deg for at de skal ha en sak, har jeg hørt. Kanskje verdt å undersøke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...