Gå til innhold

I morgen kler vi oss i rød trøye

Anbefalte innlegg

Gjest håpeterder
Skrevet

I morgen, 28. september, kler vi oss i rød trøye for å støtte det modige folket i Burma.

Bli med på denne aksjonen og gi det burmeiske folket håp.

Send sms og mail til alle vennene dine i kveld om denne saken!

Gjest håpeterder
Skrevet

STØTT DET MODIGE FOLKET I BURMA

Sånn var det jeg skulle ha det: Overskrifta tydliggjorde bedre tråden.... Sorry antall innlegg...

Gjest ikke faen
Skrevet

Jeg skal ikke kle meg i rød trøye, for jeg driter i hele greia!

Skrevet

Sånn var det jeg skulle ha det: Overskrifta tydliggjorde bedre tråden.... Sorry antall innlegg...

hva hjelper det?

Gjest håpeterder
Skrevet

hva hjelper det?

Media vil garantert lage en reportasje på dette i morgen. Det burmeiske folk vil få signal om at verden følger med på saken deres. Våre regjeringer får øynene opp for saken.

Det er en radiostasjon i Oslo som burmeisk folk hører på. Når de hører at folk i et land langt borte engasjerer seg for saken deres, vil det garantert bygge opp under håpet deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...