Gjest håpeterder Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 I morgen, 28. september, kler vi oss i rød trøye for å støtte det modige folket i Burma. Bli med på denne aksjonen og gi det burmeiske folket håp. Send sms og mail til alle vennene dine i kveld om denne saken! 0 Siter
Gjest håpeterder Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 STØTT DET MODIGE FOLKET I BURMA 0 Siter
Gjest håpeterder Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 STØTT DET MODIGE FOLKET I BURMA Sånn var det jeg skulle ha det: Overskrifta tydliggjorde bedre tråden.... Sorry antall innlegg... 0 Siter
Gjest ikke faen Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg skal ikke kle meg i rød trøye, for jeg driter i hele greia! 0 Siter
Gjest krohn Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Sånn var det jeg skulle ha det: Overskrifta tydliggjorde bedre tråden.... Sorry antall innlegg... hva hjelper det? 0 Siter
Gjest håpeterder Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 hva hjelper det? Media vil garantert lage en reportasje på dette i morgen. Det burmeiske folk vil få signal om at verden følger med på saken deres. Våre regjeringer får øynene opp for saken. Det er en radiostasjon i Oslo som burmeisk folk hører på. Når de hører at folk i et land langt borte engasjerer seg for saken deres, vil det garantert bygge opp under håpet deres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.