fineline Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg er flink å lage mat, jeg er flink å forvalte penger, jeg er flink å lese gode bøker, jeg er flink å ta vare på meg selv, jeg er flink når jeg jobber lite og jeg er flink når jeg jobber mye, jeg er flink å bruke fritiden, jeg er flink å innrette leiligheten min, jeg er flink å reise på ferie, jeg er flink å studere, jeg er flink å følge med på nyhetene, jeg er flink å oppdatere meg på alt som skjer, jeg er flink å gi råd til venner, jeg er flink å kle meg og sminke meg, jeg er flink å slanke meg, jeg er flink å gå turer, jeg er flink siden jeg har venner av forskjellig opprinnelse, jeg er flink å høre på musikk, jeg er flink å se på gode filmer, jeg er flink å forelske meg og være akkurat passe forelsket, jeg er flink når kjærlighetsforhold tar slutt, jeg er flink mor, jeg er flink å være venninne med mine barn, jeg er flink å lage sunn og billig mat, jeg er flink å lage festmat, jeg er flink å stelle til jul i heimen, jeg er flink å strikke, jeg er flink å rose vennene mine, jeg er flink å støtte venner som trenger det, jeg er flink å ta vare på foreldrene mine, jeg er flink å være sammen med de små niesene og nevøene mine, jeg er flink som søster, jeg er flink å gjøre karriere, jeg er flink å følge med politisk både nasjonalt og internasjonalt. Hva mer kan det kreves av en kvinne midtveis i livet? 0 Siter
cathlin Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Tja, si det. Hvem er det som stiller kravene? 0 Siter
fineline Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Tja, si det. Hvem er det som stiller kravene? Nei si det. Er det samfunnet eller vi selv, eller når jeg tenker meg om så er vi selv samfunnet. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Nei si det. Er det samfunnet eller vi selv, eller når jeg tenker meg om så er vi selv samfunnet. Det er ikke så lett bestandig. 0 Siter
Gjest ikkeflilnkidetheletatt Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Er du kanskje blitt ROSavhengig? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg smilte naar jeg leste innlegget ditt jeg:) Jeg synes det er godt a se at noen kan se det positive i dem selv,og det de gjor, og ikke alltid det negative! Det er folk som gjor det óg. Men saa er man flink naar man ser sine svakheter ogsaa,selvfolgelig. 0 Siter
Speak Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Kreves MER. Nei, hjelpes meg. Om jeg var halvparten så flink hadde jeg vært stolt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.