Gjest ICI Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Skal til Paris, men bruker medisiner. Hva gjør jeg om de blir oppdaget i bagasjen min? Mvh 0 Siter
fineline Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Har dem i original emballasjen slik at de ser hva dette er for noe. Hvis du vil være helt på den sikre siden kan du ha en attest fra din lege, men det skal ikke være nødvendig. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 jeg ville ordnet meg en legeerklæring for sikkerhets skyld.. du vet aldri hvor firkanta folka i toll greiene er.. bedre med for mye dokumentasjon enn for lite... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hvis du reiser innen EU skal du ha attest på pillene dine fra apoteket. De vet også hvilke piller du trenger det på og hvilke du ikke trenger det på, f.eks må du ha på Valium, men ikke for Paralgin Forte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.