cathlin Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Vet dere hva dere føler og hvilken følelse det er dere har til en hver tid, eller som oftest? Hvordan kjenner dere hvordan dere har det, og klarer dere å vite hvordan dere har det (som oftest)? 0 Siter
cathlin Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Dette lurer jeg også på Ja, det var alle disse spørsmålene som kom og gikk osv. 0 Siter
tonie Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Det vet jeg som oftest. De gangene jeg ikke er helt sikker tvinger jeg meg selv til å svare ærlig på noen spørsmål. Klarer jeg det vet jeg, men det hender at jeg prøver meg med bortforklaringer:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Det vet jeg som oftest. De gangene jeg ikke er helt sikker tvinger jeg meg selv til å svare ærlig på noen spørsmål. Klarer jeg det vet jeg, men det hender at jeg prøver meg med bortforklaringer:-) :-) 0 Siter
adelie Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Ja til alt. Det er bare noen ganger jeg ikke vet hva jeg vil, og jeg gidder ingenting, men det er bare fordi jeg trenger en liten blund på sofaen. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Ja til alt. Det er bare noen ganger jeg ikke vet hva jeg vil, og jeg gidder ingenting, men det er bare fordi jeg trenger en liten blund på sofaen. Takk for innspillet! Er interessant å høre. 0 Siter
adelie Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Takk for innspillet! Er interessant å høre. Forresten, noen ganger lurer jeg meg selv. Som at jeg trodde jeg hadde det bra med en kjæreste, som egentlig var en dårlig match. Men jeg vet ikke hvaslags ting du tenker på. Ville bare nevne det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.