hoeila Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Folk snakker om forelskelse,kjærlighet og at forhold går over til at man bare er veldig gla i en person. Elske? Hva er det? Jeg har vært i et forhold der det jevnlig dukker opp at jeg føler meg usikker på forholdet. Kunne jeg funnet en annen som var bedre?finere? osv.........Er det andre som er i stabile forhold men som likevel har disse tankene? Eller er dette helt unormalt hvis man føler at man har funnet den rette. Hvordan vet man at man har funnet den rette? et annet spm. Er noen her sammen med en partner de ikke syns er fysisk veldig attraktiv? eller er det helt feil hvis en ikke syns partneren er det. hmmm......... skulle bare ønske noen kunne fortelle meg hva jeg skulle gjøre med livet mitt. Ta valgene for meg. Men det vet jeg går ikke.............:/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286849-hva-er-det-jeg-f%C3%B8ler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ''Jeg har vært i et forhold der det jevnlig dukker opp at jeg føler meg usikker på forholdet. Kunne jeg funnet en annen som var bedre?finere? osv.........Er det andre som er i stabile forhold men som likevel har disse tankene?'' Hvorfor skulle man ha behov for å lure på om man kunne funnet en annen som var bedre dersom man var fornøyd og hadde det bra i det forholdet man er i? Jeg har vært i et 19 år langt forhold og er nå i et som har vart i 2,5 år så langt og med hånden på hjertet kan jeg si at jeg ikke har tenkt sånn i noen av de forholdene - ikke i de gode periodene i det lengste forholdet i alle fall. ''Er noen her sammen med en partner de ikke syns er fysisk veldig attraktiv? eller er det helt feil hvis en ikke syns partneren er det. hmmm.........'' Med objektive øyne ser jeg jo at min elskede ikke er noen fotomodell, men med de subjektive brillene på og med hjertet så er han for meg den fineste som finnes. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286849-hva-er-det-jeg-f%C3%B8ler/#findComment-2302101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg følte det som deg i mitt forrige langvarige forhold, veldig tidlig inn i forholdet. Vi prøvde lenge å få det til å fungere og jeg var vel forelsket. Men det var definitivt ikke riktig. Nå er jeg i et nytt forhold og det føles helt annerledes. Jeg har falt mye dypere for denne personen, det kjennes helt riktig og jeg lurer ikke på om det finnes noen bedre. Han møter alle behovene mine for en partner. Hva disse behovene er er annerledes fra person til person, men for meg har det med likeverd, omsorg, trygghet, samtaler, intellekt og sex å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286849-hva-er-det-jeg-f%C3%B8ler/#findComment-2302111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susan myer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Lenge lurte jeg på om hvordan man visste at man hadde funnet den "rette". Jeg spurte venninner som hadde funnet HAN med store bokstaver. De svarte bare at "de bare visste det" Det var ikke et enkelt svar å forstå seg på. Nå er jeg i et forhold, og jeg har funnet mannen i mitt liv. Og jeg også "bare vet det". Jeg har lurt mye på hva som får meg til å føle slik, og svaret er todelt. Første del er faktisk ganske så egosentrisk. Han får meg til å like meg. Han får meg til å ville bli en god person, og han får frem de gode egenskapene mine. Som vi alle mennesker er har vi gode og dårlige sider. Mine dårlige sider er at jeg kan være gjerrig, men han får meg til å ønske å være generøs. Jeg kan være veldig kranglete, men han får meg til å roe gemyttene. Håper du ble noe klokere nå. Andre del av svaret er som lillemus skriver, og i tillegg at vi har like livsverdier ang bosted, jobb, økoniomi, religion og politikk. Det vil ikke si at vi ikke kan være uenige, men på det større plan har vi like meninger. Men noe av det viktigste egenskapene til min samboer er at han er der for meg når jeg trenger ham, emosjonelt og praktisk. Og, jeg prøver å være der for ham. Vi støtter hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286849-hva-er-det-jeg-f%C3%B8ler/#findComment-2302420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.