Gjest bryr seg ikke Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Ja, for det er det eneste fæle som skjer i verden virker det som... gjesp... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Nei, selvfølgelig er det ikke det. Men det er viktig og riktig å sette søkelyset på Burma nå som situasjonen der har tilspisset seg. De trenger verdens støtte. 0 Siter
Gjest krohn Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Nei, selvfølgelig er det ikke det. Men det er viktig og riktig å sette søkelyset på Burma nå som situasjonen der har tilspisset seg. De trenger verdens støtte. men ikke rødtrøyer her på berget? 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Det er sånne innlegg som det her, og annen likegyldighet til politiske spørsmål, som gjør at jeg nå har begynt å bli mer aktiv på Avkroken forumet. Jeg savner mer politisk interess her på DOL. (Jeg fortsetter her også da). 0 Siter
Helmi Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Så vi skal ikke bry oss siden det skjer så mye fælt i verden at vi ikke klarer å bry oss om alt? Det må da være bedre å fokusere på et par ting enn ingen i det hele tatt? Jeg synes jo det er veldig rart hvis en ikke i det hele tatt blir berørt av frihetskampen som skjer i Burma akkurat nå og av de modige menneskene som faktisk ofrer livet for sitt lands frihet ... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 For det andre fæle bryr du deg om? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Det er sånne innlegg som det her, og annen likegyldighet til politiske spørsmål, som gjør at jeg nå har begynt å bli mer aktiv på Avkroken forumet. Jeg savner mer politisk interess her på DOL. (Jeg fortsetter her også da). Me too! Men jeg har aldri vært inne på avkroken, savner de gode diskusjonene her! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Det er sånne innlegg som det her, og annen likegyldighet til politiske spørsmål, som gjør at jeg nå har begynt å bli mer aktiv på Avkroken forumet. Jeg savner mer politisk interess her på DOL. (Jeg fortsetter her også da). Hvem av dere har aktivt støttet Burma idag? Fremdeles en sjanse til å tenne et lite lys i vinduet for det burmesiske folk.... Selv støtter jeg aktivt opp om en folkegruppe som ønsker demokrati og ro. Fred kan være langt unna! Midt i alt, så glemmer jeg heller ikke sulten i Afrika... Visste dere forresten at norske myndigheter gir støtte til skoler i Pakistan, som igjen gir sin støtte til bin laden? – hidi, the scorpion 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Me too! Men jeg har aldri vært inne på avkroken, savner de gode diskusjonene her! Bli med dit da vel, det har blitt veldig bra der! Du kan jo være begge steder, sånn som jeg. Bare fint det vel, å ha flere steder å ferdes - da kan du jo bli enda mer avhengig :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.