Gå til innhold

Burma Burma Burma

Anbefalte innlegg

Gjest bryr seg ikke
Skrevet

Ja, for det er det eneste fæle som skjer i verden virker det som... gjesp...

Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Men det er viktig og riktig å sette søkelyset på Burma nå som situasjonen der har tilspisset seg. De trenger verdens støtte.

Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Men det er viktig og riktig å sette søkelyset på Burma nå som situasjonen der har tilspisset seg. De trenger verdens støtte.

men ikke rødtrøyer her på berget?

Skrevet

Det er sånne innlegg som det her, og annen likegyldighet til politiske spørsmål, som gjør at jeg nå har begynt å bli mer aktiv på Avkroken forumet. Jeg savner mer politisk interess her på DOL. (Jeg fortsetter her også da).

Skrevet

Så vi skal ikke bry oss siden det skjer så mye fælt i verden at vi ikke klarer å bry oss om alt? Det må da være bedre å fokusere på et par ting enn ingen i det hele tatt?

Jeg synes jo det er veldig rart hvis en ikke i det hele tatt blir berørt av frihetskampen som skjer i Burma akkurat nå og av de modige menneskene som faktisk ofrer livet for sitt lands frihet ...

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er sånne innlegg som det her, og annen likegyldighet til politiske spørsmål, som gjør at jeg nå har begynt å bli mer aktiv på Avkroken forumet. Jeg savner mer politisk interess her på DOL. (Jeg fortsetter her også da).

Me too!

Men jeg har aldri vært inne på avkroken, savner de gode diskusjonene her!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvem av dere har aktivt støttet Burma idag?

Fremdeles en sjanse til å tenne et lite lys i vinduet for det burmesiske folk....

Selv støtter jeg aktivt opp om en folkegruppe som ønsker demokrati og ro. Fred kan være langt unna!

Midt i alt, så glemmer jeg heller ikke sulten i Afrika...

Visste dere forresten at norske myndigheter gir støtte til skoler i Pakistan, som igjen gir sin støtte til bin laden? – hidi, the scorpion

Skrevet

Me too!

Men jeg har aldri vært inne på avkroken, savner de gode diskusjonene her!

Bli med dit da vel, det har blitt veldig bra der! Du kan jo være begge steder, sånn som jeg. Bare fint det vel, å ha flere steder å ferdes - da kan du jo bli enda mer avhengig :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...