Gjest kvisetrynet=( Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Jeg har tidligere hatt svært mye kviser, og har derfor brukt Roaccutane med godt resultat. Jeg har brukt p-pillen diane i 7 år, men har nå byttet til Cerazette, som jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra at jegr nå (etter å ha brukt cerazette i ca 2 mnd) fått masse kviser i ansiktet. Det går ikke en dag uten at jeg oppdager flere nye kviser, i tillegg til at huden er full av svarte prikker og "nestenkviser". Dette er forferdelig frustrerende for meg, da jeg har vonde minner om en kvisefull ungdomstid. Vil du anbefale meg å vente og se om huden blir bedre, altså fortsette på Cerazette litt til, eller kommer det ikke til å bli bedre når jeg først har fått kviser? I så fall vil jeg bytte på flekken. I utgangspunktet skulle jeg ønske det var mulig å fortsette på Cerazette, da den fungerer bra på alle andre måter. Tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286868-cerazette-og-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.