Gå til innhold

Trang forhud

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gut på 15 år som egentlig har hatt trangforhud hele livet. For nåken år siden begynt det å lysne og jeg greier no å dra forhuden bak penis hode, både i slapp og stiv tilstand. jeg har lest mye om trangforhud på nettet og noen seier det går over i puberteten. Men forhuden klemmer litt på penis når eg har dradd den heil tilbake i stil tilstand og er veldig redd for at det skal gjøre vondt i penis når jeg har samleie. Kan eg bruke firkløver vaselin å spørre på penishode av og til for at huden skal bli mer løs? Jeg har nemmelig lest at dette hjelper, men er ikke helt sikker. Eg har ein penis på 15cm i stiv tilstand målt fra siden og lurer også på om ein dame blir fornøgd me det? Så har eg nåken kvite prikker uten forhuden, ikke på penis hode mn på forhuden når eg drar den bak penis hode. Er det nåke som hjelper mot disse? har hørt at det er veldig vanlig og det blir kaldt talgkjetler. Er veldig takknemelig viss noen kan svare meg på dette. Mvh frustrert gut 15.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286878-trang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at du ikke bør lage noe mer problemer ut av dette.

Forhuden din er ikke så starm at dette bør skape noe problemer. Du klarer å dra forhuden tilbake når den er stiv uten at det gjør nevneverdig vondt og da vil du heller ikke få noe vondt under samleie. Dette burde ikke være noe mer å tenke på. Dette ordner seg, det er jeg ikke det minste tvil om.

Du er mer enn godt nok utstyrt også, størrelsen din er helt normal og slettes ikke for liten. Dette bør du heller ikke tenke noe mer på.

De hvite prikkene du nevner er talgkjertler og de skal være der, det er også helt normalt og de aller fleste har dette.

Med andre ord, ikke bekymre deg mer over dette du lurer på, det er helt normalt og vanlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286878-trang-forhud/#findComment-2302496
Del på andre sider

Jeg hadde også trang forhud, og sex fungerte helt ok. En dag jeg var til legen (jeg var rundt 25) kom jeg til å spørre om dette (vi gutta er det jo ikke noe galt med så man spør jo ikke legen første gang...) kunne "fikses" på. Han kikket litt og sa det var ganke normalt, men at det fikses. Jeg har vanligvis ikke hverken lege eller tannlegeskrekk, men å kutte i junior var jeg ikke helt fortrolig med...

Men jeg gikk nå til denne klinikken som skulle ordne opp, og det var ikke så vanskelig.

Først så fikk jeg bedøvelse, og så ble forhuden snittet litt opp og deretter sydd med noen få sting. Det hele varte ikke lange stunda, og jeg var på jobb en time etterpå. Stinga måtte sitte på noen dager, og jeg tok dem bort selv (egentlig skulle vel helsepersonell gjøre det, men men...)

Etter litt tid så grodde kuttet og alt ble mye bedre, og sex ble mer følsomt.

Så jeg vil anbefale deg å spørre legen din en gang du er innom.

Hvis du synes det er flaut å spørre om sånt, så kan du jo gjøre som meg å vente noen år til du er litt mer voksen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286878-trang-forhud/#findComment-2306640
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...