Gå til innhold

Så tok jeg steget og gjorde det! Angrer? Nei!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjorde det

Gutt på 32 år som har vært samboer med en jente i nesten tre år nå. Lenge har jeg fantasert om sex med andre menn og i dag gjorde jeg det. Jeg besøkte en homse sauna i byen og fikk kontakt der med en mann. Vi hadde både oralsex og samleie og dette var himmelriket. Det var den beste sex jeg noen gang har opplevd og jeg angrer ikke. Men hva gjør jeg med min samboer?

Fortsetter under...

Hva hadde du foretrukket at din samboer gjorde i en tilsvarende situasjon?

Tenker du å la det bli med denne ene gangen og fortsette å bo og leve sammen med henne? Eller tenker du å dumpe henne og komme ut av skapet som åpen homofil? Føler du deg homofil eller bifil?

Først av alt syns jeg det er bra at du har turt å realisere noe du tydeligvis har ønsket lenge .

Men, jeg er av den oppfatning at du bør snakke med samboeren din, uansett hva du nå tenker å gjøre. Ettersom dette var "best sex ever" er det vel ikke usannsynlig at dette bare var din debut? Dersom dette medfører at du kommer ut av skapet er det jo soleklart at du må fortelle. Samboeren vil jo før eller senere finne ut av det uansett, for da vil du vel ikke ønske å fortsette å bo sammen med henne?

Er du bifil er det bare rett og rimelig at hun får vite det også, sånn at hun kan velge hvorvidt det er aktuelt for henne å fortsette forholdet med deg. Men nå er jeg egentlig av den oppfatning at det samme gjelder for utroskap generelt, hun bør få vite hva du har gjort, og selv velge hvorvidt hun ønsker å fortsette å leve sammen med deg eller ikke.

Lykke til! :)

Annonse

håper du brukte kondom. hvis ikke må du bruke kondom til du har fått testet deg, altså i et halvt år før testen er sikker, eller så må du komme med en hvit løgn om at du ikke kan ha sex på et halvt år av en eller annen grunn.

Først av alt syns jeg det er bra at du har turt å realisere noe du tydeligvis har ønsket lenge .

Men, jeg er av den oppfatning at du bør snakke med samboeren din, uansett hva du nå tenker å gjøre. Ettersom dette var "best sex ever" er det vel ikke usannsynlig at dette bare var din debut? Dersom dette medfører at du kommer ut av skapet er det jo soleklart at du må fortelle. Samboeren vil jo før eller senere finne ut av det uansett, for da vil du vel ikke ønske å fortsette å bo sammen med henne?

Er du bifil er det bare rett og rimelig at hun får vite det også, sånn at hun kan velge hvorvidt det er aktuelt for henne å fortsette forholdet med deg. Men nå er jeg egentlig av den oppfatning at det samme gjelder for utroskap generelt, hun bør få vite hva du har gjort, og selv velge hvorvidt hun ønsker å fortsette å leve sammen med deg eller ikke.

Lykke til! :)

''Er du bifil er det bare rett og rimelig at hun får vite det også, sånn at hun kan velge hvorvidt det er aktuelt for henne å fortsette forholdet med deg.''

Å være bifil er da ingen legitim grunn til å ha sex med andre enn partneren sin.

Det synes jeg kanskje at du skal fortelle henne. Eller har du tenkt å leve som skaphomse resten av livet ;o)

Først av alt gratulere( alt det med smitte har de andre tatt seg av og sier seg selv)-

Det du må finne ut av er er dette steget ut av skapet er du homofil er du bifil, elsker du sammboeren din også på den måten. Dette trenger du hjelp til å sortere og jo før jo heller, sorter også SNAKK MED HENNE!!!!!

Svik og utroskap skaper enda mere unødvendig smerte, men få hjelp av noen som har vært gjennom dette, regner med at telefonkatalogen er et sted å begynne å lete.

Annonse

Gjest irritert ja

Først av alt gratulere( alt det med smitte har de andre tatt seg av og sier seg selv)-

Det du må finne ut av er er dette steget ut av skapet er du homofil er du bifil, elsker du sammboeren din også på den måten. Dette trenger du hjelp til å sortere og jo før jo heller, sorter også SNAKK MED HENNE!!!!!

Svik og utroskap skaper enda mere unødvendig smerte, men få hjelp av noen som har vært gjennom dette, regner med at telefonkatalogen er et sted å begynne å lete.

Ærlig talt så er et vanskelig for meg å forstå at noen kan gratulere et annet menneske med utroskap. Det er greit å komme til rette med sin egen legning, men det er da vitterlig andre måter å gjøre det på enn denne.

''Er du bifil er det bare rett og rimelig at hun får vite det også, sånn at hun kan velge hvorvidt det er aktuelt for henne å fortsette forholdet med deg.''

Å være bifil er da ingen legitim grunn til å ha sex med andre enn partneren sin.

Ikke generelt, men i dette tilfelle syns jeg det. Han har jo allerede hatt sex, altså han _har_ ikke en legning, han _praktiser_ den. Og det syns jeg en partner har rett på å få vite.

Ikke generelt, men i dette tilfelle syns jeg det. Han har jo allerede hatt sex, altså han _har_ ikke en legning, han _praktiser_ den. Og det syns jeg en partner har rett på å få vite.

Som du kan se over her har jeg også sagt at han bør fortelle det. Men jeg synes fortsatt ikke å være bifil er en unnskylding for å være utro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...