Puppsi Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ojojoj kor eg har grua meg/gleda meg til den 27.09.07. Da hadde skulle eg ned på Euro Cosmetics i Bergen og få operert inn silikon i mine ikke-eksisterende bryster. Handlingsførløpet var som følgende; før operasjonen va eg inne til flere konsultasjoner der eg fikk grundig informasjon, og fikk spørre om alt mellom himmel og jord. Så avtalte vi operasjonsdato, og da den kom møtte eg opp etter en god frokost, nesten ikke nervøs i det hele tatt=) Kvelden før va eg nødt til å ta antibiotika for å forebygge infeksjon. Så blei eg tatt i mot på operasjonsstua, og det blei tadd vakre før-bilder av meg. Så gikk vi igjennom prosedyren en gang til før eg fikk komme inn å legge meg på benken. DA blei eg nervøs! Nesten helt på gråten, men anestesisykepleier tok så godt vare på meg! Så fikk eg veneflon i handa mi, og deretter fikk eg beroligende. Det e det siste eg huske før eg våkne, god og varm med musikk og stearinlys rundt meg. Ikke vondt, bare litt sentimental og ganske så forvirra etter den lette narkosen. Mens eg sov fikk eg kvalmestillende, så eg bei ikke uvel i det hele tatt. Så blei eg henta, og vi kjørte hjem. Spiste litt, og drakk masse samt tok smertestillende. Men hadde egentlig ikke direkte smerter. Mest ubehag av den uvante vekten som plutselig befant seg frampå kroppen min, og litt strekk i huden. Men sov kjempegodt på sofaen med masse puter under ryggen. Litt senere på dagen følte eg meg egentlig farlig kvikk....kunne sikkert ha funnet på å dratt på BH-shopping i byen med det samme om eg ikke hadde hadd en streng kjæreste som holdt meg i nakken...Matlysten va helt på topp, og eg klarte det meste sjøl(sånn som å dra opp buksa på do, hente ting osv) men det va godt å ha nåen til å gi en dytt i ryggen for å komme seg opp fra liggende stilling! No har eg sovve godt, men våkna av vondt i ryggen(ikke vant til å ligge hele netter på rygg) så no sitt eg her som en kvikk morgenfugl og prøve å få tia til å gå til kjæresten står opp. Det var veldig vondt og ubehagelig å røyse seg etter å ha ligget så lenge, fordi puppan skulle tilbake i "hengestilling". Kjentes nesten som om det va for strant til å puste, og kjente det i stingan. Tok smertestillende så no føles alt helt fint igjen! Må ha bandasje pluss støtteBH på i to uker, så eg hold på å dø av spenning her, men resultatet ser veldig bra ut. Stor B til C, kanskje litt mindre når hevelsen går ned. Helt perfekt til min kropp, og akkurat sånn eg ville ha det! No får eg bare krysse fingran for at eg e heldig og slipper komplikasjoner. Kjennes ut som at eg har full følelse i hele brystet, brystvortan kjennes akkurat som før. E i det hele tatt veldig optimistisk! Tok forresten henholdsvis 275 og 300cc over muskel, med snitt i brystfolden. Vet det e mer smertefult å få lagt inn implantat under muskel! Hehe...da har eg fådd lagt ut om min store dag=) Det her va ikke ment som nåkka reklame for silikon, men heller som en slags informasjon til dem som skal gå igjennom det samme som meg. Skriv gjerne spørsmål til meg privat om det skulle være nåkka, så skal eg skrive litt om forløpet videre;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286887-i-dag-fikk-eg-nye-puppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest My boops are ok Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gratla med nye pupper... Jeg fikk mine nye da jeg fylte 30 (tok opp lån i banken,, sa det skulle til opp pussing.. og det skulle det jo., opp pussing av kroppen) Når jeg nå fyller 40 så skal jeg ta en øyeoperasjon hadde jeg tenkt.. jeg har ganske fyldige øyenlokk,, så jeg skal sjekke ut med legen hvorvidt jeg kan få operert de.. og forhåpentligvis kanskje få dekket dette... det er som å ha sandpapir under øyenlokkene... Jeg er veldig fornøyd med puppene mine.. jeg la inn 255 gr i hver pupp,, men etter at jeg la på meg over 10 kilo så ble le litt for store.. jeg vurderte å ta de ut,, men så har jeg slanket meg isteden og nå er de fine igjen...... Lykke til med dine,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286887-i-dag-fikk-eg-nye-puppa/#findComment-2307015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.