Gå til innhold

Sitteplass i spektrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nå kommer de endelig til Oslo, The Cure! Så har det seg sånn at sist jeg var i Spektrum, på Rammstein konsert, så hadde jeg ståplass. Men nå er det sånn at jeg med mine 166 centimeter ikke så en dritt, bortsett fra da andre mennesker byttet på å løfte meg opp da det skjedde ting (flammeeffekter og sånn som jeg burde få med meg) (og nei, ikke løftet meg på skuldrene, bare litt opp fra bakken). Så nå lurer jeg på hvordan det er å sitte der. Det er jo lenger fra scenen... Isåfall vil jeg jo prøve å få plass på de fremste rekkene, men det er jo likevel bak ståplassene. Så vil gjerne høre fra dere som har hatt sitteplass der før! (Dvs når forrerste del er ståplass. Jeg har selv sittet der når det har vært sitteplasser helt frem til scenen, men da satt jeg langt fremme)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har vært på et par-tre konserter der og hatt sitteplass hver gang. Det mister litt av sjarmen å sitte synes jeg, men det er veldig godt å slippe å stå rett opp og ned i mange timer.

Du ser veldig nesten uansett hvor du sitter i Spektrum, men jeg anbefaler å sitte på langsidene eller i svingene, sånn midt oppå. Du har full oversikt over scenen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...