Gå til innhold

Undulat..

Gjest stevieee wonder

Anbefalte innlegg

Gjest stevieee wonder
Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe meg undulat, hadde det da jeg var liten og savner i grunnen å ha det.

Spørsmålet er.. vi er ofte borte fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag, ikke hver helg, men kanskje annenhver, tredjehver helg. Ellers er vi hjemme hele uka med unntak av jobb på dagtid. Spørsmålet er derfor: Bør jeg kjøpe 2 undulater, eller tåler 1 undulat å være alene annenhver/tredjehver helg??

Og hvis jeg må kjøpe 2 undulater, hvor stort bør buret være??

Takknemlig for svar :)

Skrevet

Det som kan være vanskelig med å bli borte et par dager er jo forsyningen av mat og vann. Hos oss pleide vannbeholderen å tørke inn eller bli drukket opp etter et døgn.

Med to undulater har de selskap av hverandre. Men da blir ingen av dem tamme.

Om man har en eller to undulater så er det alltid best å ha størst mulig bur til dem. Et slikt lite soveromsbur som noen bruker er nesten pining synes jeg. Om man har det så må fuglen få fly rundt i rommet hver dag så den får bevegelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...