Tweak Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg har funnet ut at jeg vil ha termometer til å måle kroppstemperatur. Og jeg vil ha et slikt et hvor jeg kan måle i øret. Men hvor kjøper jeg det? Har alltid bare kjent på kroppen om jeg tror jeg har feber eller ikke, men nå har jeg altså lyst på termometer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Elkjøp, Expert, Siba, Clas Ohlson... 0 Siter
Sofline Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg ville ikke valgt øretermometer. De er ikke særlig presise. Måler du kort tid etter hverandre får du ofte store resultatforskjeller. Men apoteket har... 0 Siter
Gjest kjøp det gode gamle du Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg ville ikke valgt øretermometer. De er ikke særlig presise. Måler du kort tid etter hverandre får du ofte store resultatforskjeller. Men apoteket har... Helt enig med deg. Det er jo også derfor det ikke blir brukt noe særlig, lite å stole på. Dra på apoteket å kjøp det gode gamle, stapp det oppi å få en korrekt temperatur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.