pusty Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hei. jeg har hatt vorter først fra 2003, som muligens var smittet fra en veninne av meg. hun anbefalte Verucid og det hjelp. Flere vorter på underflaten av føttene og hender ble fjernet med den. I dag har fått sjokk- det er kommet en ny vorte på underflaten av foten, ganske liten. Jeg har brukt Verucid på den i 4-5 dager nå og til slutt i dag er jeg i tvil om det er VORTE i det hele tatt--- Det gjør vondt å tråkke på den, den er blitt 3 ganger så stor, med rødt irritert kant rundt vorte, men det ser ikke lenger ut at Verucid 'tørker den ut'--- den er blitt ganske fuktig, og til og med kommer noen dråper med gul væske på overflaten av vorte.....Kan det være noe annet og jeg har bare forverret situasjon med Verucid?....Mannen min har brukt V. på en vorte på hånden for 2-3 uker siden....Og min på foten så ut ganske lik hans. Han er nå kvitt den mhv verucid....Jeg er veldig bekymret for at jeg har gjort noe veldig galt ...dersom det ikke er en vorte 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286922-vorte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.