hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Hvem av dere har aktivt støttet Burma idag? Fremdeles en sjanse til å tenne et lite lys i vinduet for det burmesiske folk.... Selv støtter jeg aktivt opp om en folkegruppe som ønsker demokrati og ro. Fred kan være langt unna! Midt i alt, så glemmer jeg heller ikke sulten i Afrika... Visste dere forresten at norske myndigheter gir støtte til skoler i Pakistan, som igjen gir sin støtte til bin laden? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Gikk med rød skjorte for Burma. Nydelig du er! Nå har jeg meldt meg inn i avkroken, for jeg synes ingen tar saker veldig alvorlig her! 0 Siter
Piraye Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Nydelig du er! Nå har jeg meldt meg inn i avkroken, for jeg synes ingen tar saker veldig alvorlig her! :-) Welcome, welcome. Tja, man oppnår oftest ingenting med å være idealistisk sånn, men man oppnår -hvertfall- ingenting med å ikke være det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ei rød skjorte, en genser e.l. idag, men jeg har faktisk ingen verdens ting i rødt :-(( Uansett har jeg snakka med eldstemann om det som skjer i Burma og jeg føler virkelig med folket der (selv om jeg hadde på grå genser idag;)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ei rød skjorte, en genser e.l. idag, men jeg har faktisk ingen verdens ting i rødt :-(( Uansett har jeg snakka med eldstemann om det som skjer i Burma og jeg føler virkelig med folket der (selv om jeg hadde på grå genser idag;)) Tenn et lys i ditt vindu i kveld! Og fortell barna dine hvorfor du gjør det! Takk, togli! 0 Siter
Hugmee Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Har ikke gått med rødt, siden jeg likevel bare har vært hjemme i dag. Men har tente lys i vinduene. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Har ikke gått med rødt, siden jeg likevel bare har vært hjemme i dag. Men har tente lys i vinduene. Takk, kjære deg! Har også et lys i vinduet! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 :-) Welcome, welcome. Tja, man oppnår oftest ingenting med å være idealistisk sånn, men man oppnår -hvertfall- ingenting med å ikke være det. Det er SÅ sant! Takk, kjære deg! 0 Siter
....AV Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg har hatt på rød skjorte i dag. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Jeg har hatt på rød skjorte i dag. tusen takk, skjønne deg! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Rød skjorte på meg og ungene. Røde blomster i alle kurslokalene - da kom kursdeltakerne også inn på temaet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Tenn et lys i ditt vindu i kveld! Og fortell barna dine hvorfor du gjør det! Takk, togli! Done! 0 Siter
Gjest det lille vi kan Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Jeg gikk med rød genser i går. Og da jeg forklarte hvorfor i enkle ordlag til min 5-åring, ville hun kle på seg rødt hun også. Jeg lærte henne ordet "solidaritet". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.