Gå til innhold

Selvfølgelig Burma!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvem av dere har aktivt støttet Burma idag?

Fremdeles en sjanse til å tenne et lite lys i vinduet for det burmesiske folk....

Selv støtter jeg aktivt opp om en folkegruppe som ønsker demokrati og ro. Fred kan være langt unna!

Midt i alt, så glemmer jeg heller ikke sulten i Afrika...

Visste dere forresten at norske myndigheter gir støtte til skoler i Pakistan, som igjen gir sin støtte til bin laden?

hidi, the scorpion
Skrevet

Gikk med rød skjorte for Burma.

Nydelig du er!

Nå har jeg meldt meg inn i avkroken, for jeg synes ingen tar saker veldig alvorlig her!

Skrevet

Nydelig du er!

Nå har jeg meldt meg inn i avkroken, for jeg synes ingen tar saker veldig alvorlig her!

:-) Welcome, welcome.

Tja, man oppnår oftest ingenting med å være idealistisk sånn, men man oppnår -hvertfall- ingenting med å ikke være det.

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ei rød skjorte, en genser e.l. idag, men jeg har faktisk ingen verdens ting i rødt :-((

Uansett har jeg snakka med eldstemann om det som skjer i Burma og jeg føler virkelig med folket der (selv om jeg hadde på grå genser idag;))

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ei rød skjorte, en genser e.l. idag, men jeg har faktisk ingen verdens ting i rødt :-((

Uansett har jeg snakka med eldstemann om det som skjer i Burma og jeg føler virkelig med folket der (selv om jeg hadde på grå genser idag;))

Tenn et lys i ditt vindu i kveld!

Og fortell barna dine hvorfor du gjør det!

Takk, togli!

Skrevet

Har ikke gått med rødt, siden jeg likevel bare har vært hjemme i dag. Men har tente lys i vinduene.

hidi, the scorpion
Skrevet

Har ikke gått med rødt, siden jeg likevel bare har vært hjemme i dag. Men har tente lys i vinduene.

Takk, kjære deg!

Har også et lys i vinduet!

hidi, the scorpion
Skrevet

:-) Welcome, welcome.

Tja, man oppnår oftest ingenting med å være idealistisk sånn, men man oppnår -hvertfall- ingenting med å ikke være det.

Det er SÅ sant!

Takk, kjære deg!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har hatt på rød skjorte i dag.

tusen takk, skjønne deg!

Skrevet

Rød skjorte på meg og ungene. Røde blomster i alle kurslokalene - da kom kursdeltakerne også inn på temaet.

Skrevet

Tenn et lys i ditt vindu i kveld!

Og fortell barna dine hvorfor du gjør det!

Takk, togli!

Done!

Gjest det lille vi kan
Skrevet

Jeg gikk med rød genser i går. Og da jeg forklarte hvorfor i enkle ordlag til min 5-åring, ville hun kle på seg rødt hun også. Jeg lærte henne ordet "solidaritet".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...