Gjest teppekant Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg og samboeren min har bodd sammen i ett år nå, vært sammen i 1 1/2. Før denne tid hadde han store rusproblemer, noe som har minket kraftig over tid da jeg bad han om å trappe ned. Han tar seg en sjelden fest av og til, og det er greit for meg. Men i det siste har noe bygget seg opp inni meg så det føles som om jeg skal eksplodere. Han hadde vært på en av disse festene sine og lovet meg at han KUN skulle drikke. Dette løftet klarte han ikke å holde. Neste dag finner jeg ut at han har pratet med, sniffet med og utvekslet nr. med en jente. De har sittet å tekstet om meningsløse ting, men det har plaget meg likevel. Han forsikrer meg om at det var helt uskyldig fra hans side og at han elsker meg av hele sitt hjerte. Likevel, ber jeg han slette nr hennes og ikke prate med henne fordi det plaget meg. Han lovet. Og brøt løftet 3 ganger. Det var noe så uskyldig som at han hadde trengt et tlf. nr., men jeg føler at når han har løyet for meg før, så klarer jeg ikke å stole på han. Jeg elsker han og vet jeg kan være paranoid iforhold til slike ting, men som han sa: hadde det vært omvendt, så hadde det plaget han og. Så hvorfor fortsetter han? Blir veldig glad for svar, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286938-samboeren-min-lyver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest filleryen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jaja, velkommen til mange år med frustrasjon, sier jeg bare. Å innlede et forhold til en som har eller delvis har rusproblemer,er å be om trøbbel. Det er ingenting du kan gjøre, mennesker som dette, velger rus først og de er rutinerte løgnere. Du kan ALDRI stole på vedkommende. Du har vel egentlig bare to valg: Å leve under slike omstendigheter eller bryte forholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286938-samboeren-min-lyver/#findComment-2302988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.